ساختمان مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر شهرستان عجب شیر آماده بهره برداری است  ...

ساختمان مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر شهرستان عجب شیر آماده بهره برداری است ...

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی جعفر فغفوری گفت : پروژه  ساختمان مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر عجب شیر در راستای تعهد سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص احداث ساختمانهای روبنایی برای سایت های مسکن مهر و به منظور سهولت دسترسی فرزندان ساکنین محترم مساکن مهر عجب شیر به خدمات آموزشی انجام گرفته است.

وی افزود : عملیات اجرایی این پروژه در سال 1392 توسط اداره کل راه و شهرسازی (اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی) شروع گردیده و نیمی از اعتبار پروژه از محل اعتبارات سازمان ملی و زمین و مسکن و مابقی آن از محل طرح های تملک داریی تامین شده است.

فغفوری اظهار داشت :  زیربنای پروژه بالغ بر 950 متر مربع بوده و در دو طبقه با اسکلت بتنی با پیشرفت فیزیکی حدود 96 درصد در حال اجرا میباشد تا کنون بالغ بر 1350میلیون ریال برای اجرای پروژه فوق هزینه شده است.

بگفته رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی ،  عملیات اجرایی و نصب انشعابات به اتمام رسیده و پروژه در شرف بهره برداری میباشد ، امید است با تامین اعتبار لازم در سال جاری محوطه سازی و دیوارکشی پروژه نیز به پیمانکار ذیصلاح جهت اجرا واگذار گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات