جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری با حضور اعضای ستاد و به ریاست مهندس ذوالقدریها شهردار ابهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابهر محمدرضا ذوالقدریها در جلسه مدیریت بحران شهرداری ابهر با اشاره به اینکه برای مقابله با حوادث طبیعی مانند سیل باید پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم اظهار کرد : انجام تمهیدات لازم موجب می‌شود در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم.

شهردار ابهر بهترین روش برای موفقیت در بحران را پیشگیری عنوان کرد و افزود: پیشگیری بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای مقابله با بحران است .

وی با اشاره به اینکه برای جمع آوری آب‌های سطحی کارهایی در سال گذشته صورت گرفت که در برخی مناطق این کارها منجر به نتیجه شد اظهار کرد: تداوم این اقدامات باید امسال در دستور کار قرار  گیرد .

این مسئول با اشاره به این‌که یکی از خیابان هایی که همواره در آن با مشکل آبگرفتگی روبه‌رو هستیم خیابان ۱۷ شهریور است ادامه داد: حل مشکل خیابان ‌۱۷  شهریور نیاز به اقدامات جدی تری دارد که یکی از این اقدامات ادامه تعویض  جداول این خیابان و تعریض جوی هاست.

شهردار ابهر با اشاره به این که بنا بود در جاده ازناب برای کنترل سیلاب خیابان ۱۷ شهریور کانال احداث شود اظهار کرد: برای احداث این کانال بررسی های لازم انجام شده و مکان کانال نیز مشخص شده است.

ذوالقدریها با اشاره به فصل پاییز و برگ ریزان یادآور شد: پایش مستمر جوی های آب برای جلوگیری از هر گونه انسداد مسیر جوی‌ها به عمل آید تا در مواقع بارانی شاهد آب‌گرفتگی معابر نباشیم

گفتنی است در ابتدای این جلسه شاه محمدی معاون خدمات شهری و دبیر ستاد بحران شهرداری گزارشی از وضعیت آمادگی ،اقدامات و امکانات شهرداری ارائه نمود و فعالیت ستاد بحران  را در مراحل چهارگانه مدیریت بحران شامل : پیش بینی و پیش گیری ،آمادگی ،مقابله و بازسازی تشریح نمود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات