پیک نیک بالکن خانه مسکونی را به آتش کشید/آتش نشانی رشت

پیک نیک بالکن خانه مسکونی را به آتش کشید/آتش نشانی رشت


125 رشت _ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این حادثه در ساعت 14:48 روز گذشته 19 مهر به مرکز 125 اطلاع داده شد .

همین گزارش حاکی است؛ وقتی ساکنان یک ساختمان مسکونی متوجه آتش سوزی در بالکن این ساختمان شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت به سرعت آتش نشانان 4 ایستگاه را در ساعت 14:48 روز جمعه به بلوار معلم، ابتدای حسین آباد رهسپار کرد .

مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این خصوص گفت: در قسمت بالکن یک واحد مسکونی شهروندی در حال طبخ غذا روی گاز پیک نیکی بود که به علت نقص فنی گاز پیک نیکی به یکباره شعله ور می شود .

وی با اعلام اینکه در همان لحظات ابتدایی تلاش ساکنین برای خاموش کردن شعله های آتش نتیجه می دهد، ادامه داد: قبل از رسیدن آتش نشانان ساکنین، با استفاده از خاموش کننده های دستی وارد محل حادثه شدند و با هوشیاری و مهارت آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند .

مومنی بیان کرد: با توجه به ابعاد کم این آتش سوزی آتش نشانان ایستگاه های اعزامی به آشیانه بازگشتند و فقط نیروهای ایستگاه 1 پس از ایمن سازی محل، مأموریت خود را به پایان رساندند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات