حضور توزيع برق شيراز در برنامه‌هاي روز كودك

حضور توزيع برق شيراز در برنامه‌هاي روز كودك

به گزارش روابط عمومي توزيع نيروي برق شيراز، سيد باقر احمدي، گفت: يكي از اولويتهاي مهم اين شركت، توجه به فرهنگسازي رفتارهاي شهروندي با محوريت مصرف بهينه انرژي است و اين اولويت در مناسبتهاي مختلف، به شيوه هايي كارآمد دنبال مي شود.

احمدي با بيان اينكه كودكان و نوجوانان از گروه هاي تاثيرگذار جامعه در ارتقاء فرهنگ شهروندي هستند، گفت: با استفاده از اين ظرفيت، امكان تسري آموزشها و افزايش سطح تاثيرگذاري آنها را ارتقاء ميبخشيم.

وي گفت: روز جهاني كودك و برنامه هاي پيش بيني شده براي اين ايام نيز يك فرصت مناسب بود تا ضمن ايجاد و گسترش بستر ارتباط با كودكان و نوجوانان، تعاملي دو سويه را با هدف انتقال مفاهم مد نظر در موضوعات مختلف فرهنگ شهروندي، رقم بزنيم.

احمدي گفت: در اين نمايشگاه، كارشناسان شركت توزيع نيروي برق شيراز حاضر شده و ضمن برقراري ارتباط و انجام گفت و گوي چهره به چهره، اقدام به توزيع اقلام مختلف فرهنگي و آموزشي كردند.

مدير روابط عمومي توزيع نيروي برق شيراز گفت: علاوه بر اين ، توزيع برق شيراز در فرهنگسراها، سراي محلات، جشنواره ها، مراسمهاي افتتاح پاركها و مراكز فرهنگي كه به همت و يا همكاري شهرداري شيراز انجام شده بود، همكاري و همراهي موثري داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات