لزوم احداث شهرک مشاغل فنی در...

در نشستی که با حضور رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری و مدیر منطقه چهار شهرداری یزد برگزار شد، اقدامات لازم در راستای خروج مشاغل مزاحم از منطقه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد - محمد رضا دشتی در این نشست با بیان اینکه پیش بینی حدود 1200 واحد صنفی را در طراحی اولیه در شهرک داریم، افزود: منطقه چهار شهرداری یزد دارای بیشترین مزاحمت در محله و بافت مسکونی است که بالاترین صنف مزاحم در این منطقه نیز مربوط به سازندگان درب و پنجره سازی می باشد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد گفت: در گام بعدی برای احداث شهرک جدید، نیازمند توجه ویژه مدیر منطقه برای تسهیل گری در صدور پروانه ساخت هستیم که با یک فرصت مناسب، خروج مشاغل مزاحم را از منطقه استارت بزنیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد نیز در این نشست با بیان اینکه این منطقه در حدود 2228 هکتار مساحت و جمعیتی در حدود 131725 نفر به عنوان پرجمعیت ترین منطقه شهرداری است، گفت: خروج مشاغل مزاحم این منطقه که به تبع جمعیتی دارای بیشترین میزان مشاغل مزاحم نیز هست، یک گام ارزشمند و طلایی در این دوره خواهد بود.

علیرضا مشایخی افزود: در معبر اصلی بلوار آزادگان حدود 70 شغل مزاحم وجود دارد که جدای مسایل زیست شهری، مشکلاتی را نیز برای محله و بافت مسکونی و عبور و مرور دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات