آغاز مرحله استانی اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی بهره‌برداران آبفای کشور در اصفهان

آغاز مرحله استانی اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی بهره‌برداران آبفای کشور در اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم آغاز این دوره از مسابقات با اشاره به اینکه بهره‌برداران طلایه‌داران عرصه خدمت رسانی در صنعت آبفا به آحاد مردم هستند، گفت: باید با ارتقای مهارت‌های لازم و کسب دانش روز با ارائه خدمات مطلوب رضایت‌مندی مشترکان را بیش از پیش جلب نمایند.
هاشم امینی با تاکید بر نظم و انضباط در انجام وظایف محوله تصریح کرد: فعالان در صنعت آبفا باید با رعایت نظم و انضباط کاری و از سوی دیگر با ارتقای مهارت‌های لازم درصدد ارائه خدمات پایدار به مردم باشند که این امر هدف غایی تلاشگران صنعت آبفاست.
وی ارتقای کیفیت خدمات به مشترکان را یکی از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و اظهار کرد: با برگزاری رقابت سالم در این دوره مسابقات قطعا مهارت‌های لازم به منظور ارائه خدمات بهینه به مشترکان ارتقا می‌یابد و این مهم هدف اصلی برگزاری این مسابقات است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: آبفا صنعتی است خدماتی که باید فعالان در این صنعت تمام لحظات خدمات زیربنایی و حیاتی را در اختیار متقاضیان قرار دهند، پس کسب مهارت‌های عملی بیش از هر عامل دیگری موثر در ارائه خدمات پایدار به مشترکان است.
لازم به یادآوری است مرحله استانی اولین دوره مسابقات مهارت‌های فنی و تخصصی  بهره‌برداران آب و فاضلاب کشور طی سه روز در پنج بخش در سایت دائمی آموزش اصفهان برگزار می‌شود.
نصب انشعاب آب، نصب انشعاب فاضلاب، تعمیر خطوط آب، تعمیرات تابلوهای مدار فرمان برق و کنترل کیفی آزمون‌های شیمیایی آب است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات