دستور العمل اصلاح آب بهاء در...

دستور العمل اصلاح آب بهاء در...

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس غلامحسین ساقی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت:  259 هزار و 677 فقره انشعاب آب و فاضلاب در استان خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد 197 هزار و 910  مورد انشعاب آب و 61 هزار و 767 مورد نیز انشعاب فاضلاب است.

وی افزود: باتوجه به اینکه صورتحساب مشترکین (قبوض آب بهاء) بر اساس میزان مصرف ماهیانه بصورت پلکانی محاسبه می شود درصورت وجود ترکیدگی در شبکه داخلی و هدر رفت آب نرخ آب بها در بالاترین پله قرار می گیرد .

مهندس ساقی خاطر نشان ساخت:به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و عدم مواجهه مشترکین با قبوض با مبلغ بالا لازم است شبکه داخلی به طور مستمر حداقل دوهفته یکبار کنترل گردد.

وی اظهارکرد: به منظور رعایت حال مشترکین بر اساس دستورالعمل ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در صورت احراز ترکیدگی لوله در داخل منازل، هر چهار سال یکبار برای هر مشترک، تخفیف هدر رفت آب ارائه می گردد.

بدیهی است در صورت ترکیدگی مجدد ، مشترک می بایست نسبت به پرداخت قبض آب بهای صادره اقدام نماید. مشترکین محترم می توانند آموزش و نحوه کنترل شبکه داخلی ملک را در پشت قبوض آب بهاء مشاهده نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات