نیروی انتظامی یاریگر صنعت برق در پیشگیری از سرقت تجهیزات برق است


علی شیرازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران در نشست کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت استان مازندران که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: سرقت از جمله مقوله هایی است که علاوه بر خسارات مالی موجب سلب امنیت روانی می شود .

بنابراین در راستای مقابله با سرقت تمامی دستگاه های متولی باید در چارچوب قوانین تعیین شده از سوی شورای تامین استان وارد عمل شوند و نیروی انتظامی مسئول حسن اجرای انجام این کار است.

وی افزود: به طور قطع همكاري و تعامل دستگاه هاي قضايي ، نيروي انتظامي و شركت های توزيع برق استان نقش مهمي در جلوگيري از سرقت و تجهيزات شبكه برق به همراه دارد .

شیرازی استفاده از تجهیزات نوین و هوشمند، برگزاری جلسات منظم با کلانتری‌ها، برقراری گشت‌های شبانه بازرسی و حراست، انتخاب دقیق پیمانکاران، پیگیری جرائم اتفاق افتاده در سطح شبکه در محاکم قضایی و همچنین ارتباط مستمر مدیران با کلانتری‌ها را از جمله راهکارهای ارزنده در پیشگیری از سرقت تجهیزات برق عنوان کرد.

مهندس کیوان فرح زاد مديرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ضمن اشاره بر لزوم حفظ و پايداري امنيت در این منطقه و قدرداني از نيروهاي امنيتي، انتظامي، قضائي و ... به دليل همكاري و همراهي در اين حوزه با شركت توزيع برق غرب مازندران، اظهار داشت: تامین برق در منطقه غرب مازندران با وجود تعداد مشترکین این منطقه و مسافرپذیر و گردشگر پذیر بودن، امري ضروري است و اين جز با برقراري امنيت در حوزه برق رساني و حفظ تجهیزات برقی شبکه توزیع امكان پذير نخواهد بود .

وی افزود: تامين و گسترش امنيت مستلزم مشاركت همه جانبه نهادها و سازمان هايي است كه مي توانند با بسترسازي، تامين امكانات و اقدامات اجتماعي، فرهنگي و با همراهي نیروی انتظامي در بهبود سطح امنيت و رفتار عمومي جامعه موثر واقع شوند .

وي در ادامه با تأكيد بر لزوم برخورد با سارقين كابل و سيم های شبکه برق كه منجر به ناپداري شبكه و بروز مشكلات ناشي از خاموشي مي شوند، خواستار شد: به دليل تبعات وآسيب جبران ناپذيري كه اقدام اين افراد به شبكه توزيع نيروي برق وارد مي سازد، بايد برخورد جدي با اين خاطيان گردد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي به عنوان متولي تأمين امنيت در تمامي مؤلفه هاي صيانت از بيت المال از جمله تجهيزات و شبكه برق مي تواند ياريگر شركت توزيع نيروي برق استان در زمينه برخورد با سارقين باشد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات