سومین مسابقه نقاشی آب = زندگی ویژه کودکان و نوجوانان در کردستان برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی با هدف مصرف بهینه آب ویژه کودکان و نوجوانان استان کردستان با همکاری شرکت آبفا و آموزش و پرورش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، موضوعات بخش کودک این رقابت شامل: (آب از کجا و چگونه به دست می آید، چگونه می توان آب را نگهداری کرد، چه کار کنیم که آب هدر نرود، چگونه ممکن است آب آلوده نشود، آب چه نقشی در زندگی ما دارد) و موضوعات بخش نوجوان شامل: (در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است، برای آینکه آب‌ها آلوده نشوند چه باید کرد، با چه روشی از هدررفت آب جلوگیری می‌کنید، آینده منابع آب را چگونه می بینید) است.

این مسابقه توسط دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش کردستان و با هدف گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب میان آحاد جامعه، با استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان سراسر استان برگزار خواهد شد و قصد دارد توجه افکار عمومی را به پدیده کم‌ آبی جلب نماید.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری به دبیرخانه مسابقه (شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان) به یکی از چهار طریق زیر ارسال کنند.

الف) ارسال اصل نقاشی به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده (الصاق فرم شناسنامه به پشت نقاشی در گوشه پایین سمت راست)

ب) ارسال اثر در بسته‌بندی تخت و بدون تاخوردگی و یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس

ج) عدم ارسال نقاشی گروهی، کپی‌برداری شده از آثار دیگران راه یافته به مسابقات دیگر

از میان آثار دریافتی این مسابقه ۱۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند و در این مرحله که اواخر سال برگزار خواهد شد، آثار برتر سراسر کشور انتخاب و در نمایشگاهی در معرض دید قرار بگیرند.

گفتنی است به آثار برتر هم در مرحله استانی و هم در مرحله کشوری جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات