اعمال معماری سازمانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعمال معماری سازمانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

چهل و دومين جلسه هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد چهارشنبه 17 مهرماه برگزارشد.
به گزارش روابط عمومي سازمان ، مهدي سالاری رئيس سازمان  در ابتدا گزارشی درخصوص فعالیت های هفته گذشته اعلام کرد.
وی در این زمینه به برگزاری جلسه کانون تفکر سازمان در زمینه خدمات مهندسی، برگزاری جلسه هم‌اندیشی مجریان ذیصلاح و نکات مهم مطرح شده در این جلسه، جلسه با مدیرعامل و کارشناسان شرکت گاز و مذاکره برای گسترش خدمات سازمان در این شرکت، برگزاری کمیته کاهش تخلفات ساختمانی و توافقات آن از جمله صدور پروانه براي زمین های قولنامه ای و برگزاری دوره آموزشی و سمینارهای متعدد طی روزهای جاری اشاره کرد.
پس از آن جلسه وارد دستور كار شد که به بررسی نظام نامه پیشنهادی کمیسیون تخصصی کنترل کیفی ساختمان پرداخته شد. پس از بحث و بررسی صورت گرفته مقرر شد اعضای هیئت مدیره پیشنهادهاي خود جهت بازنگری این نظام نامه را ارائه  و پس از آن نظام نامه جهت تصویب ارائه شود.
همچنین در مورد املاک سازمان در شهرستان تفت بحث و بررسی صورت گرفت و هیئت مدیره با فروش زمین ملکی موجود و خرید زمین از اداره کل راه و شهرسازی با طی مراحل قانونی موافقت کرد.
استماع گزارش شركت مشاور راهکار هوشمند ایساتیس در مورد پروژه شناسایی و بهبود فرآیند عملیاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و بحث و بررسی پیرامون آن موضوع دستور بعدی جلسه بود.
در ابتدا مدیرعامل این مجموعه توضیحاتی درخصوص معماری سازمانی ارائه داد. وی عنوان کرد: معماری سازمانی رویکردی جامع و یکپارچه است که جنبه‌ها و عناصر مختلف سازمان (سیستم) را با نگاه مهندسی تفکیک و تحلیل می‌نماید و شامل مجموعه مستندات، مدل‌ها، استانداردها و اقدامات اجرایی برای تحول از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب با محوریت فناوری اطلاعات است که در قالب یک طرح مشخص اجرا شده و سپس به صورت مداوم توسعه و بروزرسانی می‌شود.
در نهایت ضمن تقدیر از کارهای انجام شده توسط اين شرکت ، مقرر شد خلاصه گزارش پروژه مربوط به برنامه های استراتژیک تهیه و در اختیار همه اعضای هیئت مدیره قرار گیرد تا آنها نظرات خود را در خصوص پروژه اعلام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات