دهمین نمایشگاه تأسیسات تهران

دهمین نمایشگاه تأسیسات تهران

www.BanaNews.irدهمین نمایشگاه تأسیسات، در بخشهای سرمایشی و گرمایشی از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و ثبت نام در این نمایشگاه از هم اکنون شروع شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر جلالی رییس دهمین دوره نمایشگاه تأسیسات در گفتگو با شاسا با اعلام این خبر گفت: دهمین نمایشگاه تأسیسات، در طیف های سرمایشی و گرمایشی از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و ثبت نام در این نمایشگاه از هم اکنون شروع شده است.

جلالی با نگاهی بر برگزاری نمایشگاه تأسیسات در سال گذشته افزود: این نمایشگاه نهمین دوره خود را در سال گذشته سپری کرد. در نهمین دوره بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور شرکت کنندگان در بر گرفته شد و بیش از ۳۰۰ تولید کننده داخلی و ۸۰ شرکت خارجی حضور داشتند.

رییس دهمین دوره نمایشگاه تأسیسات با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: برنامه هدف گذاری شده برای دهمین نمایشگاه، که در سال جاری برگزار می شود؛ معرفی تکنولوژی های نوین جهت بهینه سازی و استفاده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و ذخیره سازی انرژی است. وی ادامه داد: این کار با هدف معرفی محصولات بهینه سازی شده انجام می شود.

جلالی در مورد ثبت نام متقاضیان مشارکت در دهمین دوره نمایشگاه تأسیسات اظهار داشت: برنامه ریزی برای ثبت نام در دهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از نیمه خرداد با تکمیل فرم های مخصوص به وسیله متقاضیان شرکت در این نمایشگاه شروع شده است. وی با تاکید بر حضور محصولات فناوری شده در این دوره از نمایشگاه اذعان داشت: محصولات ارائه شده در این دوره از نمایشگاه، محصولاتی دارای فناوری نوین هستند که از نظر رده انرژی در درجه های بالاتری نسبت به گذشته، قرار گرفته باشند و کاربرد انرژی های نوین را معرفی کنند و همچنین معرفی محصولاتی که با استفاده از انرژی خورشیدی، مورد بهره برداری قرار می گیرند؛ از جمله نوآوریهای نمایشگاه امسال است.

جلالی در پایان وضعیت اقتصادی امروز جامعه را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی امروز، در دهمین دوره از نمایشگاه تأسیسات سعی بر این بوده محصولاتی به مردم ارائه شود که با حداقل نیرو و انرژی فعالیت کنند و این مسئله بسیار برای ما حائز اهمیت است.

 

 

    نظرات