رسانه ها در جبران عقب ماندگی شاخص های توسعه استان مشارکت کنند

رسانه ها در جبران عقب ماندگی شاخص های توسعه استان مشارکت کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، دکتر سیدمحسن حمزه ­لو در این دیدار صمیمی با تقدیر از همراهی خانه مطبوعات استان در انعکاس برنامه‌ها، اهداف و فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان، اظهار داشت: مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی که یک حوزه فنی و مهندسی به شمار می رود نیازمند تعامل و همراهی رسانه‌ها در کاهش مشکلات و مسائل مردمی است.

وی با تاکید بر این‌که از رسانه‌ها انتظار می رود در مدیریت افکار عمومی بر بازتاب واقعیت­ ها و نگاه همه جانبه به رخدادها متمرکز باشند، خاطرنشان کرد: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی مسئولان و مردم می توانند در جبران عقب ماندگی شاخص های توسعه استان مشارکت کنند.

حمزه لو با اشاره به این‌که اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همواره پاسخگوی درخواست های رسانه ها است، خواستار عدم بزرگنمایی رسانه ها در انتقال دغدغه ها و مشکلات پروژه های اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه  تلاش می کنیم اقدامات بارزی در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات انجام دهیم، ادامه داد: در این اداره کل دسته بندی اطلاعات به طریق محرمانه و غیرمحرمانه حاکم نیست.

حمزه لو از رسانه های استان خواست که به بحث های توسعه و آبادنی استان توجه ویژه کنند و تصریح کرد: از رسانه ها انتظار می رود با نقد سازنده یار و یاور اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری دو اصل حرکت جهادی و حمایت از نیروهای انقلابی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تشکیل کارگروه تخصصی رفع موانع مساکن مهر استان خبر داد، گفت: اتمام مساکن مهر استان و اجرای دقیق طرح اقدام ملی در اولویت کارهای اجرایی است.

همچنین یوسف پیربداقی، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی در سخنانی از زحمات و تعامل اداره کل راه و شهرسازی استان به ویژه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل با جامعه رسانه قدردانی کرد و خواستار  همکاری های بیشتر در ارایه خدمات رفاهی به اعضای خانه مطبوعات استان شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات