سمینار بررسی:

Iran Pavilion in Expo 2020 Dubai I UAE I Symposium ; Exhibition I Architectural Competition Review
سمینار بررسی طرح معماری غرفه‏ ایران در اکسپوی 2020 دوبی


به‏‌منظور واکاوی و تحلیل روند انتخاب طرح برتر و تثبیت رویه‌‏های مثبت این دوره و اصلاح نکات منفی آن برای شکل‌‏گیری فرایندهای بهتر و کامل‌‏تر در دوره‏‌های آینده مخصوصا اکسپوی ۲۰۲۵ اوزاکا، جامعه‏‌ی مهندسان مشاور ایران درصدد است با دعوت از کلیه‏‌ی شرکت‏کنندگان مسابقه‏‌ی غرفه ایران، اعضای محترم هیات داوری، مدیران سازمان کارفرمایی و جامعه‌‏ی حرفه‌‏ای نسبت به تحلیل و بررسی روند مسابقه و فرایند انتخاب طرح نهایی اقدام نماید.

اکسپوی دوبی در سال ۲۰۲۰ اولین اکسپو در خاورمیانه است که با شعار “اتصال ذهن‏‌ها، خلق آینده” بین روزهای ۲۹ مهر ۱۳۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
غرفه‌ی ایران در زمینی به مساحت حدود ۲.۰۰۰ مترمربع در نزدیکی غرفه‌ی تحرک (یکی از سه شعار فرعی اکسپو در کنار فرصت و پایداری) اثر نُرمن فاستر است که قرار است پیام سرزمینی ایران را با توجه به شعار و تم اکسپو در مدت ۶ ماه برگزاری آن به جهانیان منتقل کند.

در این برنامه کلیه‌  شرکت‌کنندگان به ارائه‌ی طرح خود خواهند پرداخت و داوران نیز پروسه‌  ارزیابی طرح‌ها را روایت خواهند کرد. مهندس ظفرجویان از سازمان کارفرمایی پروژه (معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران) و مهندس پورفلاح (مشاور عالی اتاق بازرگانی ایران) سخنرانان ویژه‌  مراسم خواهند بود.

این برنامه از سوی شورای گروه معماری جامعه‌ مهندسان مشاور ایران روز یک‌شنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۴ تا ۷ در جامعه برگزار می‌شود.

ورود به مراسم آزاد است.


برای مشاهده اطلاعات بیشتر به فایل ضمیمه مراجعه فرمایید.


دریافت فایل ضمیمه لینک اصل خبر در سایت جامعه مهندسان مشاور ایران

    منبع خبر

    جامعه مهندسان مشاور ایران

    جامعه مهندسان مشاور ایران یک انجمن می باشد

      نظرات