امتداد کانال نهر تنبل درسطح منطقه چهار در حال اجرا است/ تداوم عملیات عمرانی در سطح منطقه

شهردار منطقه چهار شهر ارومیه گفت: در حال حاضر عملیات جدول گذاری ،مرمت نوارهای حفاری ،آسفالت معابر، اصلاح جداول و همچنین  امتداد  کانال نهر تنبل درسطح  منطقه در حال اجرا است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، فرخ عبدی با اشاره به تداوم عملیات عمرانی در سطح منطقه، بیان کرد: در حال حاضر عملیات جدول گذاری ،مرمت نوارهای حفاری ،آسفالت معابر، اصلاح جداول و همچنین  امتداد  کانال نهر تنبل در حال اجرا است.
وی افزود:  این عملیات در خیابان های رسالت ، بنی هاشم ، حافظ یک و یاسین تداوم دارد.
عبدی با بیان اینکه تمامی معابر خاکی  سطح منطقه4 آسفالت و نوارهای حفاری آن مرمت می شود، اظهار کرد: با توجه به نیاز شهروندان عزیز بیش از 30 کیلومتر از نوارهای حفاری  کوچه های شهید صمد زاده و دیگاله و کوچه شهید آصفی آسفالت ریزی می شود.
وی در ادامه افزود: به دلیل تردد کامیون های سازمان  میادین میوه و تره بارو مشاغل شهری شهرداری از دیگاله و ایجاد ترافیک در این محله با هماهنگی های انجام گرفته با راهنمایی و رانندگی ارومیه و سازمان  میادین میوه و تره بارو مشاغل شهری شهرداری و معاونت حمل و نقل شهرداری ارومیه این مشکل نیز رفع خواهد شد.
عبدی خاطر نشان کرد:  تمامی کوچه های خاکی منشعب از خیابان گلستان طی سال جاری آسفالت شده و شهرداری ارومیه و منطقه چهار  با تمام توان در جهت رفاه شهری شهروندان تلاش می کند.
وی  در ادامه با اشاره  به بررسی مشکلات فاضلاب سنتی خیابان دیگاله و صمد زاده طی جلسه ای با حضور نمایندگان ادارات فرمانداری، معاونت پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب، مدیریت آب و فاضلاب، سازمان محیط زیست، سازمان آب ، اداره بهداشت  بیان کرد: حل مشکلات فاضلاب اهالی  از اولویت برنامه های این منطقه هست .
شهردار منطقه چهار شهر ارومیه گفت: با توجه به این موضوع که انجام این امور جزئی از وظایف شهرداری  است از لحاظ بهداشتی نیز تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می گردد که در این راستا باید راه حل های اساسی و اقداماتی جدی در اسرع وقت انجام گیرد و این امر مستلزم همکاری تمامی سازمانها و نهادها است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات