عزم جدی شهرداری کرمان برای مناسب سازی معابر و فضاهای شهری

شهردار کرمان در آیین گرامیداشت روز جهانی نابینایان عنوان کرد:

عزم جدی شهرداری کرمان برای مناسب سازی معابر و فضاهای شهری

شهردار کرمان گفت: در راستای راه‌اندازی ستاد مناسب‌سازی شهر ویژه معلولین، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه مناسب سازی فضاهای شهری رقم خورده است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardarroznabinayan.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardarroznabinayan1.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardarroznabinayan2.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان که در مجموعه آموزشی نابینایان جابر بن عبدا... کرمان و با حضور جمعی از مدیران شهرداری و مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد،ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و گرامیداشت این روز،افزود:در دوره جدید شهرداری، ستاد مناسب سازی شهری ویژه معلولین را راه‌اندازی کردیم و در قالب این ستاد کلیه اقداماتی که شهرداری در دوره اخیر انجام می دهد بر اساس اصول و ضوابط مناسب سازی است.

وی ادامه داد: همچنین مشکلات و عقب ماندگی‌هایی نیز از قبل باقی مانده است و فضاهایی در شهر وجود دارد که مناسب سازی نشده است که بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده به تدریج توسط شهرداری های مناطق در دستور کار مناسب سازی قرار گرفته و انجام می شود.

عالم زاده تصریح کرد: در این راستا ضوابطی را تدوین و به شهرداری های مناطق ابلاغ کرده ایم که طبق این ضوابط، اصول و استانداردهای لازم را در برنامه کاری خود قرار دهند و در اجرای پروژه‌های عمرانی این اصول را رعایت کنند.

وی با تاکید بر این که هر سال سعی داریم که بخشی از این مشکلات و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم، از سازمان‌های مرتبط با حوزه معلولین خواست که در راستای اجرای اقدامات عمرانی شهرداری در دوره جدید نیز اگر مواردی مشاهده کردند که مطابق با ضوابط و استانداردهای مناسب سازی نبود، موارد را جهت رسیدگی گزارش دهند.

شهردار کرمان با بیان اینکه در احداث فضاهای شهری ضوابط مناسب سازی را با جدیت در برنامه کاری قرار دادیم، ابراز امیدواری کرد با انجام این اقدامات شرایط زندگی با کیفیت برای این قشر فراهم شود و به گونه ای عمل کنیم که پاسخگوی نیاز های این قشر از جامعه باشیم.

عالم زاده همچنین ضمن تشکر از تلاش های دست اندرکاران این مجموعه،گفت:ما در حوزه مدیریت شهری بر خود وظیفه می‌دانیم که با به‌کار گیری اصول و ضوابط مناسب سازی در ایجاد فضاهای شهری، گامی برای خدمات رسانی بهتر به این قشر برداریم.
امیری ، رییس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی نابینایان، گفت:گرامیداشت این روز در واقع یاداوری برای همه ماست که به نیازهای معلولان جامعه بیشتر توجه کنیم و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

وی در ادامه خدمات شهردار کرمان را قابل تحسین دانست و افزود:خوشبختانه شهرداری کرمان در این دوره خدمات ارزنده ای برای شهروندان و جامعه معلولان انجام داده است و هر جا که با مشکلی مواجه بودیم،حمایت و همکاری لازم را داشته است.

مرضیه عطارپور، مدیر مجموعه آموزشی نابینایان جابر بن عبدا.. نیز از زحمات شهردار کرمان به واسطه حمایت‌ها و توجه ویژه به این قشر تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم، لوح تقدیری از سوی مسئولان و دانش آموزان مجموعه آموزشی جابر بن عبدا.. به شهردار کرمان اهدا گردید.
A

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات