لاگون زلال ساز تصفيه خانه فاضلاب خوي در حال لايروبي است

لاگون زلال ساز تصفيه خانه فاضلاب خوي در حال لايروبي است

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ، مهندس تقي پاشائي ناظر تصفيه خانه شركت آب و فاضلاب خوي در این زمینه گفت: لاگون زلاساز تصفيه خانه فاضلاب شهر خوي از ابتداي بهره برداري (سال 79) لايروبي نشده بود با توجه به اين امر سطح لجن زلال ساز اندازه گيري شد و مشاهده گرديد كه حجم لجن به بالاتر از حد استاندار رسيده است . اين موضوع در جلسه ارتقا بهره برداري مطرح به با اكثريت آرا لايروبي لاگون زلال ساز به تصويب رسيد.

ناظر تصفيه خانه ادامه داد : بعد از انجام مرحله فراخوان و انتخاب پيمانكار ، عمليات تخليه لجن از اويل مهر ماه سالجاري شروع و در حال انجام مي باشد. وي كل ميزان لجن موجود را 15 هزار متر مكعب عنوان كرد .

لازم به توضيح است كه مدول اول تصفيه خانه فاضلاب شهر خوي از نوع لاگون هوادهي طراحي شده و شامل3 لاگون هوادهي و يك لاگون زلال ساز است كه فرايند تصفيه فاضلاب را انجام مي دهد.مهندس پاشائي افزود: لاگون زلال ساز تصفيه خانه به دليل حجم بالاي رسوبات و لجن انباشته شده نياز به لايروبي داشت وي اضافه كرد: حجم لجن تخليه بيش از 15 هزارمتر مكعب است كه قسمتي از آن توسط پيمانكار به خارج از لاگون انتقال داده شده و مابقي در حال انجام است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات