جلسه سالیانه هماهنگی امور عملیات آزمون‌های خودراه‌اندازی نیروگاه‌های کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، آقای مهندس مقیم‌زاده معاون راهبری شبکه برق کشور ضمن قدردانی از اقدامات تأثیرگذار انجام شده اخیر در حوزه امور خودراه‌اندازی که در چارچوب طرح کلان بازیابی شبکه سراسری به انجام رسیده است، ابراز داشت: در سال گذشته با مشارکت و هماهنگی شرکت‌های متعدد صنعت برق در حوزه‌های امور دیسپاچینگ، تولید، انتقال و توزیع اقدامات بی‌سابقه‌ای به انجام رسید که مورد تحسین ریاست محترم جمهوری و ریاست محترم مجلس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت بی‌بدیل امر بازیابی و ملاحظات متعدد و پیچیده آن در حوزه‌های زیرساختی اعم از فنی و غیر فنی و به منظور تحقق اهداف مورد نظر راهبر شبکه، ضروری است با جدیت و تلاش بیش از پیش تمامی سطوح درگیر در عملیات‌ها اقدام به انجام مسؤولیت‌ها و وظایف محوله نمایند.

مهندس مقیم‌زاده تأکید کرد: از آنجایی که با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در حال ارتقا سطح کارآمدی و تأثیرگزاری برنامه‌ها، روش‌ها، دستورالعمل‌ها و آموزش‌های مرتبط با امر بازیابی شبکه سراسری هستیم، توجه ویژه به نیروهای انسانی متخصص و متعهد این حوزه دارای اولویت اساسی است. از این‌رو، اقدامات لازم برای انجام تغییر در چارت سازمانی دیسپاچینگ‌های منطقه‌ای و همچنین جذب و نگهداشت نیروهای ارزشمند مؤثر در پیشبرد اهداف راهبردی در دستور کار قرار دارد.

در ادامه مهندس مازیار جمشیدی مدیر دفتر بهره‌برداری و کنترل سیستم با محوریت تبیین اهداف مورد نظر و فعالیت‌های کاری بازیابی و ضرورت مهارت- محور بودن اقدامات و آموزش‌های حین کار همکاران مراکز کنترل دیسپاچینگ اشاره کرد.

همچنین مهندس حمیدرضا فیروزی رئیس گروه هماهنگی و نظارت بر عملیات بازیابی به تشریح شیوه برگزاری عملیات آزمون‌های خودراه‌اندازی در طرح گسترده نیمه دوم سال 1398 پرداخت و در مورد لزوم و ارتقا مستمر سطح مستندسازی فنی و ثبت آموزه‌های حاصل از عملیات‌ها تأکید نمود.

در ادامه نمایندگان دیسپاچینگ‌های منطقه‌ای کشور ضمن ارائه گزارش درخصوص اقدامات شاخص انجام شده در شبکه تحت پوشش خود در حوزه امور خودراه‌اندازی و بازیابی به بیان تجربیات و پیشنهادهای سازنده پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    منبع خبر

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات