بازدید رئیس اداره اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن کشور از پروژه های بنیاد مسکن استان قم

بازدید رئیس اداره اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن کشور از پروژه های بنیاد مسکن استان قم




به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم، جلسه ای با حضور آقایان: حیدری رئیس اداره اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن , محمدی مسئول واگذاری دفتر مرکزی , بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , یزدان پناه معاون پشتیبانی , ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی , صمدی رئیس اداره حراست بنیاد و کارشناسان بانک مسکن مرکز به منظور هماهنگی مسائل فیمابین در دفتر سالن جلسات بنیاد تشکیل گردید.
ابتدا بلدی مدیرکل بنیاد مسکن ضمن خیرم مقدم به اعضای جلسه گزارش کاملی از وضعیت فعالیت های بنیاد ارائه نمود.
ایشان همکاری و تعامل بانک های استان را در پرداخت تسهیلات  واحد های مسکونی روستایی و شهری را مطلوب دانست و گفت: بنیاد مسکن و بانک مسکن از یک خانواده هستند و بدون شک جهت تحقق اهداف تعیین شده، بنیاد آماده هرگونه همکاری با بانک در این راستا می باشد.
وی با اشاره به اینکه، مهمترین رسالت بنیاد مسکن، محرومیت زدایی و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد در جامعه است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت بانک های استان و رفع موانع و مشکلات، بیش از پیش شاهد تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان باشیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با تأکید بر اینکه مردم، ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و در به ثمر رساندن انقلاب نقش مهم و کليدی را ايفا کردند، گفت: هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به محرومين و مستضعفين است.
در ادامه آقای حیدری رئیس اداره اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن با قدردانی از تلاش های بنیاد مسکن در امر خدمت رسانی به مردم استان تصریح کرد : هدف اصلی و مشترک بانک مسکن و بنیاد مسکن را تعامل و همکاری بیشتر و همسویی دو سازمان با یکدیگر در جهت خدمات رسانی به جامعه دانست.
وی افزود: پرداخت تسهیلات جهت ساخت مسکن محرومین و اقشار کم درآمد جامعه کار خداپسندانه و ارزشمندی بوده که بانک مسکن و بنیاد با همکاری و تعامل با یکدیگر به سرانجام رساندند.
رئیس اداره اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن در خصوص طرح جدید بانک در زمینه بخشودگی سود و جرایم تسهیلات مسکن روستایی خبر داد و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش در جهت اجرایی شدن این طرح شد.
لازم به ذکر است در پایان اعضای حاضر در جلسه از پروژه های 270 واحدی افق, مسکن مهر سلفچگان و بافت فرسوده قم بازدید نمودند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات