بازدید مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از پروژه های در دست اجرای شهرستان سیریک

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از پروژه های در دست اجرای شهرستان سیریک

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان هرمزگان ، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان انجام بازدیدهای میدانی را زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه های عمرانی عنوان کرد و افزود: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مدیران اجرایی با مشکلات روزمره و برنامه ریزی و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.
وی انجام پروژه های مختلف زیر ساختی در سیریک مثل راه و ساختمان را مهم قلمداد کرد و بیان داشت: احداث مجتمع ادارات سیریک یکی از پروژه های زیر بنایی مهم و تاثیر گذار این شهرستان است که با زیربنا 2 هزار و 866 متر مربع، با اعتبار هزینه شده 26 میلیارد ریال در حال ساخت است و در حال حاضر این پروژه قریب به 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رضایی با اشاره به فعالیت های دیگر راه و شهرسازی در زمینه عمرانی از جلمه ساخت چندین سالن ورزشی در این شهرستان، درباره احداث سالن ورزشی گونمردی سیریک اظهار داشت: احداث سالن ورزشی گونمردی سیریک تحقق آرزوی دیرینه مردم این منطقه است و احداث آن می تواند اثرات بسیار خوبی در توسعه مکان های ورزشی شهرستان سیریک داشته باشد.
وی افزود: زیربنای این مکان ورزشی به میزان 1200 متر مربع بوده و براي تكميل اين طرح به 8 ميليارد ريال اعتبار نياز است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از 14میلیارد ریال برای این مکان ورزشی هزینه شده، تصریح کرد: هم ‌اکنون عملیات فیزیکی این فضا حدود 70 درصد پیشرفت کار دارد.

رضایی عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته امیدواریم بتوانیم رضایت و اعتماد شهروندان گرامی را جلب نمائیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان

    اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات