ستاد عملیاتی جداره‌سازی در بافت مرکزی شهر تشکیل شد

ستاد عملیاتی جداره‌سازی در بافت مرکزی شهر تشکیل شد

به گزارش شهریار ، رسول موسایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح جداره سازی خیابان های مرکزی شهر گفت: ستاد عملیاتی طرح ساماندهی جداره های بافت مرکزی شهر تبریز با همکاری دستگاه های مسئول در مرحله اول اقدام به حذف زوائد بصری می کند.

موسایی گفت: حذف زوائد بصری می تواند در پیشبرد اهداف این طرح موثر باشد چراکه پیرایش محیط به تنهایی می تواند تا حد زیادی باعث زیبایی در شهر شود.

او در ادامه با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در گذشته به دلیل عدم آگاه‌سازی اصناف و کسبه در خصوص اهداف پروژه، برخی مقاومت ها در برابر طرح شهرداری شکل گرفت و این مسائل از اجرایی شدن پروژه ممانعت کرد.

او با اشاره به ناکافی بودن اقدامات صورت گرفته در حوزه جداره‌سازی، بیان کرد: به خاطر نامنسجم‌بودن اقدامات صورت‌گرفته، تحولی در وضعیت فعلی جداره های بازار ایجاد نشده است.

قائم مقام شهردار تبریز با تاکید بر اینکه رعایت قوانین شهرسازی و بالا دستی در ارائه طرح هایی که مشاور برای اجرا ارائه می کند، ضروری است اظهار کرد: شهرداری می تواند سریعا موضوعاتی مانند حذف زوائد بصری را آغاز کند.

قائم مقام شهردار تبریز یادآور شد: در جلسه بعدی معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه نمایندگان دستگاه های خدمات رسان و نماینده دستگاه قضایی حضور خواهند داشت تا با همراهی همدیگر، این طرح را هرچه سریع‌تر عملیاتی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات