امسال برای یک هزار راننده سرویس مدارس شهر ارومیه کارت شناسایی صادر شد/ اعمال قانون با سرویس مدارسی که بیش از ظرفیت سرنشین دارند

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: امسال با آغاز سال تحصیلی جدید برای یک هزار راننده سرویس مدارس شهر ارومیه برچسب و کارت شناسایی صادر شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فخرالدین معصوم زاده با بیان اینکه امسال سرویس های مدارس شهر با سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) ساماندهی شدند اظهار کرد:  امسال  شرکت ها و رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند از طریق دفاتر پیش خوان دولت ثبت نام و پس از بررسی و تایید توسط سازمان تاکسیرانی برای آنها برچسب مخصوص شناسایی صادرشد.

وی افزود: بررسی صلاحیت رانندگان سرویس مدارس و وضعیت فنی خودروهای سرویس از ویژگی های سامانه سپند است.

معصوم زاده با اعلام اینکه در حدود یک هزارو 877 راننده خودرو تاکسی و شخصی در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) برای در خواست سرویس مدارس ثبت نام کردند، عنوان کرد:   از این تعداد برای یک هزار راننده برچسب و کارت شناسایی صادر شد و مابقی نیز در حال تایید جهت صدور کارت است .

وی بیان کرد:  از این هفته ساماندهی خودروها به عنوان سرویس مدارس که بدون ثبت نام در سامانه سپند و از طرف اولیا ء مدارس فعالیت دارند از طریق پلیس راهور آغاز می شود.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه با سرویس مدارسی که بیش از ظرفیت سرنشین دارند اعمال قانون  می شود،  گفت: سرویس مدارس باید تنها 4 دانش آموز شامل یک نفر سرنشین جلو و سه سرنشین عقب داشته باشد و پلیس راهنمایی و رانندگی با هر اضافه سرنشین در سرویس مدارس برخورد قانونی  می کند.

وی خاطر نشان کرد: به صورت گسترده و با نظارت بیشتر بر نحوه کار سرویس مدارس رسیدگی خواهد شد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات