سنواتی:آبفا  نباید در موضوع آبگرفتگی فاضلاب شانه خالی کند

سنواتی:آبفا نباید در موضوع آبگرفتگی فاضلاب شانه خالی کند

رییس شورای اسلامی شهر اهواز در جلسه بررسی وضعیت ساماندهی نخاله های ساختمانی و آمادگی جهت فصل بارندگی  گفت: در سیل گذشته بسیاری از زیرساخت ها از جمله آسفالت، جاده ساحلی، فضای سبز، المان ها و مبلمان شهری به صورت جدی آسیب دیدند و برای شرایط پیش رو خود را آماده کنیم.
سنواتی افزود: تفکر عامه مردم این است که موضوع فاضلاب جزو وظایف شهرداری است درحالیکه اینگونه نیست. اراده همه بر حل مشکل فاضلاب شهر است و در موضوع آبگرفتگی آبفا نباید شانه خالی کند.
وی ادامه داد: ما ۱۲۰ کیلومتر شبکه دفع آبهای سطحی در شهر داریم که در اختیار آبفاست در حالیکه با هزینه شهرداری احداث شده است. در زمان آبگرفتگی ما باید تمام امکانات شهرداری را جهت این موضوع بسیج کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه چشممان را بر روی مشکلات شهر بسته ایم، مشکلات برای ما عادی و حساسیت ما نسبت به مشکلات کمتر شده است.درحالیکه باید همیشه به موضوعات شهری حساسیت داشته باشیم.
سنواتی ادامه داد: هر یک از اعضای شورای شهرباید بر منطقه ای نظارت کنند. باید در خصوص ساماندهی و جمع آوری نخاله ها اقدام اساسی صورت گیرد. در زمینه خدمات شهری باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده شده تا مشکلات شهر حل شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات