كارگاه خوشنویسی نینوای نی برگزار شد.

كارگاه خوشنویسی نینوای نی برگزار شد.

در آستانه اربعین حسینی و با همکاری شهرداری و آموزشگاه آذرستان و به پاسداشت هفته خوشنویسی ورکشاپ نی نوای نی در بوستان شهید برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند جواد عربپور مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی با اعلام اینکه در این همایش یک روزه خوشنویسان و هنرمندان شهرستان به خطاطی خواهند پرداخت گفت: در این برنامه خوشنویسان به نگارش زنده عاشورا و محرم پرداخته و هنر بی بدیل خوشنویسی را در مقابل دیدگان شهروندان زرندی به نمایش گذاشته و آثار زیبایی را خلق خواهندکرد.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند ضمن قدردانی از توجه مهندس مهدلو شهردار زرند به مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: مدیریت شهری با تمام توان در برگزاری و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی تلاش خواهد کرد

محمد جواد عربپور افزود:معتقدیم شهروند با فرهنگ و سالم سرمایه اصلی یک شهر محسوب می شود و در حضور گروه های هنری مثل انجمن خوشنویسان در کنار مدیریت شهری امری ضروری است.

وی به برنامه یک روزه این ورکشاپ پرداخت و با اعلام اینکه بیش از 30خوشنویس برتر شهرستان و 90دانش آموز در این برنامه شرکت خواهند داشت گفت: طی امروز عصر نیز این برنامه ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند از آثار خلق شده بازدید نمایند.

شایان ذکر است مهندس صادق زاده فرماندار شهرستان،مهندس مهدلو شهردار و جمعی از مدیران و هنرمندان شهرستان نیز طی امروز صبح از این برنامه بازدید کردند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات