برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت...

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان یزد از برگزاری مرحله استانی اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب در استان یزد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد در مراسم افتتاحیه این  مسابقات که با حضور مدیر عامل و معاونین آبفای شهری و روستایی ، کارشناسان دفتر بحران استانداری و جمعی از همکاران آبفا و آبفار  برگزار گردید جلال علمدار گفت : اولین دوره مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری در سطح شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و در سه مرحله شرکتی، منطقه ای و کشوری برای تیم های عملیاتی اجرایی در شرکت های آب و فاضلاب برگزار می شود .

علمدار اظهارداشت : شرکت ها با حضور در این دوره از مسابقات در 5 محور کنترل کیفی آب ،نصب انشعابات آب ، نصب انشعابات فاضلاب، آماده سازی تابلوهای برق و تعمیرات خطوط اصلی به رقابت می پردازند و در پایان نفرات برتر سطح دوم به مرحله کشوری اعزام می شوند .

وی هدف از برگزاری مسابقات مهارت های فنی و تخصصی را ارتقا سطح دانش و آگاهی بهره برداران، ایجاد بستر مناسب برای پیشبرد اهداف شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، ایجاد روحیه نشاط بین کارکنان، توسعه مشارکت جمعی، افزایش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار، یافتن استعدادهای ویژه، تبادل افکار و روش های اجرای کار و ... عنوان کرد .

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان یزد اعلام کرد : مرحله استانی این دوره از مسابقات 16 و 17 مهر ماه در یزد  برگزار می شود و سطح مهارت های فنی و تخصصی بهره برداران شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان یزد مورد ارزیابی قرار می گیرد .

علمدار افزود : تعداد 58 نفر شرکت کننده در این مسابقات به رقابت می پردازند  و  27 نفر نیز وظیفه داوری مسابقات را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد : مرحله منطقه ایی این مسابقات آبان ماه با حضور ۷ بلوک شامل (بلوک اصفهان ، تهران،آذربایجان شرقی،همدان،مشهد ،شیراز و مازندران) برگزار می شود که در بلوک اصفهان شرکتهای آبفا شهری و روستایی اصفهان،کاشان،یزد،چهارومحال و بختیاری و کهکلویه وبویر احمد به رقابت می پردازند .

وی با بیان اینکه مرحله نهایی اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی و تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در تاریخ ۱۰ و۱۱ دی ماه در استان اصفهان برگزار می شود افزود : ۳۵ تیم که شامل برگزیده گان 7 بلوک در کشور هستند در ۵ محور مهارت های فنی و تخصصی آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد یک شرکت در شهر یزد می باشد

      نظرات