شناسایی تخلفات و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در بهبهان

شناسایی تخلفات و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در بهبهان

مدیر آبفا منطقه بهبهان از شناسایی 103 فقره تخلف و تبدیل 168 انشعاب غیرمجاز به مجاز در شش ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا خوزستان، محمدرضا نامیر گفت: به منظور جلوگیری از هدررفت آب و رعایت حقوق سایر شهروندان مامورین حوزه خدمات مشترکین و درآمد امور آبفا بهبهان اقدام به شناسایی تخلفات و جمع آوری انشعابات غیرمجاز نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه طی اتخاذ تمهیدات لازم با دارندگان انشعاب غیرمجاز قاطعانه و قانونی برخورد می شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا نیمه نخست مهرماه 168 انشعاب غیرمجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شد.

نامیر با برشمردن اثرات منفی انشعاب غیرمجاز تصریح کرد: ورود آلودگی به آب شرب، ایجاد نوسان در شبکه توزیع آب و کاهش فشار آب از مهمترین اثرات منفی انشعاب غیرمجاز است.

مدیر آبفا منطقه بهبهان خاطرنشان کرد: براساس قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و فاضلاب مصوب 10/3/1396 هر شخصی بدون دریافت انشعاب قانونی مبادرت به استفاده از خدمات آبفا نماید و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز نماید، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، اگر دارای مصارف خانگی باشد به جزای نقدی درجه 6 موضوع ماده (19) قانون مجازات اسلامی و در مصارف غیرخانگی به یک تا دو برابر بهای خدمات مصرفی جریمه می شود.

لازم به ذکر است : در صورتی که استفاده کنندگان غیرمجاز از منابع، تا پایان ماه جاری نسبت به مجاز نمودن انشعاب اقدام نکنند، علاوه بر پرداخت جریمه و قطع انشعاب به مدت 3 ماه تا 6 ماه به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

تنظیم:راشین نجارپور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات