پیام تسلیت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت اربعین حسینی(ع) و ایام سوگواری آخر ماه صفر

پیام تسلیت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت اربعین حسینی(ع) و ایام سوگواری آخر ماه صفر

بسمه تعالی

اربعین حسینی (ع) روز پاسداشت مقام عزیزترین و برگزیده ترین بندگان خالص و نجیب خداست که در راه احیای دین و شریعت ناب اسلامی هرآنچه در این دنیای هستی و فانی داشتند، برای رضای خداوند باری تعالی تقدیم کردند.

چه بسیار دلدادگان و دلباختگانی که برای همنوایی با زینب کبری (س) و ابراز ارادت به خاندان رسول خدا (ص) از سراسر جهان در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلّی حضور یافته اند و همنوا با شهدای گربلا نوای لبیک یاحسین (ع) سر داده اند.

همچنین در پایان دو ماه سوگواری، اکنون جهان تشیع در سوگ رحلت پیامبر رحمت حضرت محمدمصطفی(ص)، شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) خواهد نشست؛ والا مردانی که در راه آرمان و برای کسب خشنودی حضرت حق ،شکیبا و استوار ،رضای الهی را به جان پذیرفتند و رهروان طریق توحید را تا رسیدن بر قله های شرف و وادی رستگاری رهنمون شدند.

اینجانبان ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) ، شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه‌ حضرت آفتاب هشتم امام رضا (ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهروندان ساروی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه وحدت و همدلی بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسط و گسترش ارزش ها و فضایل اخلاقی و نیز در امر خدمت رسانی به مردم شریف شهر ساری کوشا باشیم.

عباس رجبی                                   علیجان شمشیربند

شهردار ساری                           رییس شورای اسلامی شهر ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات