تعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با شرکت مخابرات در راستای تقویت...


به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان : هوشنگ ملایی در این نشست با اشاره به تعامل مثبت بین آب منطقه ای و مخابرات گفت : شرکت مخابرات یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی در استان است .
وی اظهارامیدواری کرد که این ارتباط دو سویه در ارتقای ارتباطی زیر ساخت خدمات الکترونیکی و شبکه دولت موثر باشد .
ملایی با اشاره به اینکه مشکلات حضور کارشناسان در بعضی از نقاط صعب العبور و بالا دست رودخانه ها جهت مطالعه و پایش ایستگاهها را به حداقل برساند ، اظهار داشت : با توجه به حدود 3 هزار استعلام در سال واستفاده از سیستم های اطلاعاتی لزوم همکاری بیشترومداوم با شرکت مخابرات ضروی می باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همچنین به وجود 152 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی در سطح استان اشاره کرد و گفت : اطلاعات بارندگیها به محض بارش باید به سرعت انتقال داده شود تا ضمن آگاهی از موقعیت سیل و سیلاب ، پایش آنلاین بارندگی و سیلاب را نیز انجام گیرد که در همین راستا پوشش دیتای ایستگاههای شاخص با همکاری شرکت مخابرات امکان پذیر است .
گفتنی است در پایان مقرر شد شرکت مخابرات با همکاری در تقویت خطوط ارتباطی اقدامات لازم در نقاط و ایستگاههای شاخص و مبنا و افزایش پهنای باند جهت کنترل کلیه سامانه ها وهمچنین برقراری ارتباط امن و دائم برای کلیه سدها و اماکن شرکت جهت مواقع بحرانی انجام دهد.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقهای هرمزگان
نظرات