تعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با شرکت مخابرات در راستای تقویت...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در راستای تقویت وبررسی خدمات الکترونیکی این شرکت با مدیر عامل شرکت مخابرات استان هرمزگان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان : هوشنگ ملایی در این نشست با اشاره به تعامل مثبت بین آب منطقه ای و مخابرات گفت : شرکت مخابرات یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی در استان است .

وی اظهارامیدواری کرد که این ارتباط دو سویه در ارتقای ارتباطی زیر ساخت خدمات الکترونیکی و شبکه دولت موثر باشد .

ملایی با اشاره به اینکه  مشکلات حضور کارشناسان در بعضی از نقاط صعب العبور و بالا دست رودخانه ها جهت مطالعه و پایش ایستگاهها را به حداقل برساند ، اظهار داشت :  با توجه به حدود 3 هزار استعلام در سال واستفاده از سیستم های اطلاعاتی لزوم همکاری بیشترومداوم با شرکت مخابرات  ضروی می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همچنین به وجود 152 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی در سطح استان اشاره کرد و گفت : اطلاعات بارندگیها به محض بارش باید به سرعت انتقال داده شود تا ضمن آگاهی از موقعیت سیل و سیلاب ، پایش آنلاین بارندگی و سیلاب را نیز انجام گیرد که در همین راستا پوشش دیتای ایستگاههای شاخص با همکاری شرکت مخابرات امکان پذیر است .

گفتنی است در پایان مقرر شد شرکت مخابرات با همکاری در تقویت خطوط ارتباطی اقدامات لازم در نقاط و ایستگاههای شاخص و مبنا و افزایش پهنای باند جهت کنترل کلیه سامانه ها وهمچنین برقراری ارتباط امن و دائم برای کلیه سدها و اماکن شرکت جهت مواقع بحرانی انجام دهد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات