امسال در زمینه اربعین اقدامات خوبی در ساخت و ایمن‌سازی راه‌ها انجام شد

امسال در زمینه اربعین اقدامات خوبی در ساخت و ایمن‌سازی راه‌ها انجام شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد اربعین خوزستان که امروز، ۲۵مهرماه در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: امسال مانند سال‌های گذشته به لطف خدا توفیق و افتخار خدمت‌رسانی به زائران را در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به دست آوردیم .

وی افزود: در طول این مدت تلاش ما این بوده تا در مجموع، برنامه‌ریزی‌ها و شرایط استان را از بعد کمی و کیفی به شکلی آماده کنیم تا زائران با دغدغه کمتر و اثربخشی فرهنگی بیشتر به این سفر معنوی اقدام کنند .

استاندار خوزستان بیان کرد: در مرزهای شلمچه و چذابه سعی کردیم طرح‌های جامع داشته باشیم و با مطالعه و بررسی اقدام به اجرای طرح‌های مورد نظر کردیم .

شریعتی با بیان اینکه طرح جامع چذابه رو به اتمام است، گفت: امسال در ساخت راه‌ها و ایمن‌سازی و تعمیرات راه‌ها، اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و بسیار فعال‌تر از سال‌های قبل عمل کردیم. در این زمینه بخش زیادی از مسیر اهواز به چذابه چهار و شش خطه شده است .

وی ادامه داد: بارش‌ها و سیل شرایط را برای انجام کارهای زیرساختی دشوار کرده بود اما با تلاش‌هایی که انجام گرفت، بسیاری از مسیرهای منتهی به مرزها برای عبور و مرور زائران آماده شد .

وی با بیان اینکه شرایط زیرساختی نسبت به سال‌های گذشته متفاوت و بهتر شده است، گفت: موضوع برداشت ویزا باعث ایجاد رضایت در دل مردم، به ویژه در اقشار کم درآمد شد. پس از این مصوبه همه استان بسیج شد و ظرفیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف افزایش داد تا زائران سختی کمتری متحمل شوند .

وی خاطرنشان‌کرد: تلاش شد تا امکانات و تجهیزات استان را در حد توان به میدان بیاوریم و تلاش کنیم تا شاهد مشکلی در زمینه تردد زائران نباشیم .

شریعتی عنوان کرد: تنها کسری که احساس شد، بحث خدمات‌رسانی از سوی استان‌های معین بود که البته از پیش از آغاز اربعین نیز به این نکته توجه کرده بودیم .

وی با بیان اینکه استان‌های معین استقابل چندانی برای کمک‌رسانی به استان نداشتند، گفت: از این رو تمام شهرستان‌های استان را آماده پشتیبانی کردیم تا نسبت به خدمت‌رسانی به زائران اقدام کنیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات