نرم‌افزار موبایلی نظارت بر عملکرد خادمان اربعین حسینی راه‌اندازی شد

نرم‌افزار موبایلی نظارت بر عملکرد خادمان اربعین حسینی راه‌اندازی شد

نرم‌افزار موبایلی نظارت بر عملکرد خادمان اربعین حسینی راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی نرم‌افزار موبایلی نظارت بر کمیته‌های خدمات‌رسان به زائران راهپیمایی اربعین توسط بازرسان شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین شهادت حضرت اباعبدا...الحسین(ع) گفت: با توجه به مشارکت مدیریت شهری مشهد در ارائه خدمات در حوزه‌های حمل و نقل و خدمات نظافتی شهری در شهرهای نجف و کربلا و پاکبانی 20 کیلومتر از مسیر راهپیمایی اربعین، به منظور نظارت کارشناسان بازرسی بر کلیه امور خدماتی، نرم‌افزار هوشمند موبایلی نظارتی اربعین طراحی شده است؛ به نحوی که در تمام مدت اقامت و حضور خادمان شهرداری مشهد در عتبات، فرآیند انجام خدمات آن‌ها در کشور عراق نظارت و کنترل خواهد شد.
وی در ادامه همچنین تصریح کرد: کمیته‌های تشکیل‌شده جهت نظارت بر امور خدمات‌رسانی پاکبان‌ها به زائران اربعین حسینی شامل کمیته‌هایی در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل، پشتیبانی منابع انسانی، خدمات شهری، پشتیبانی محل اقامت، فرهنگی و مشارکت‌های مردمی است که موظف‌اند فرم‌های نظارتی نرم‌افزار را همه روزه تکمیل و بر روی نرم‌افزار ارسال نمایند.
رجائیان همچنین در خصوص دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار اظهار کرد: بدیهی است این نرم‌افزار به صورت آفلاین و آنلاین کار می‌کند و قابلیت تعریف انواع فیلدهای اطلاعاتی در آن وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این نرم‌افزار به سفارش اداره کل بازرسی شهرداری مشهد طراحی شده است، گفت: با استفاده از گوشی‌های هوشمندی که بدین منظور تهیه شده است، بازرسان قادر هستند تا کلیه عملکردها و بعضاً برخی تخلفات را به صورت لحظه‌ای در سطح منطقه و محل‌های مورد نظر ثبت کرده و در صورت نیاز از صحنه تخلف عکس گرفته و ضمیمه گزارش خود نمایند. به عنوان نمونه هم‌اکنون در فرم‌های اعمال شده در این نرم‌افزار، درج امتیاز نیز توسط کارشناسان بازرسی اعمال می‌شود. امکان ارسال عکس، فیلم، پادکست‌های صوتی و... از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات