خدمت به زائران حسینی (ع) ارزشمند و بزرگ است

خدمت به زائران حسینی (ع) ارزشمند و بزرگ است

خدمت به زائران حسینی (ع) ارزشمند و بزرگ است


استاندارخراسان رضوی باتقدیر از خدمات پاکبانان و اقدامات شهرداری مشهد در نجف اشرف، گفت: خدمات رسانی به زائران حسینی در اربعین که از سراسر جهان به نجف اشرف و کربلای معلا می آیند، ارزشمند و بزرگ است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رزم حسینی در دیدار با پاکبانان کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد، افزود: خدا را شاکرم که سعادت پیدا کردم دراین مکان مقدس در جوار حرم پیشوای اول شیعیان جهان امیر المومنین علی (ع) در جمع شما خدام عزیز حضورپیدا کنم.
وی، اظهار کرد: نظافت و تمیزی شهر زبانزد همه است و این ثمره تلاشهای شما پاکبانان عزیز است که به عنوان استاندارخراسان رضوی از تک تک تان تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: شما در طول سال خادم حضرت رضا(ع) در مشهد هستید و امسال نیز انتخاب شدید تا به زائران امام حسین (ع) و امام علی (ع) که از سراسر جهان به نجف اشرف آمده اند، صادقانه و خالصانه خدمت کنید که این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و از زحمات شهردار جوان مشهد نیز برای فراهم کردن مقدمات این اقدام، تشکر می کنم.
استاندار خراسان رضوی گفت: اربعین امسال بیش از 230 هزار نفر از هم استانی های شما در کنار خیل عظیمی از زائران اربعین از سراسر کشور و جهان در راهپیمایی اربعین شرکت داشته اند و من دست شما را برای خدمت به این زائران و هم چنین زائران امام رضا(ع) درطول سال می بوسم.
مجید خبیری- خبرنگار اعزامی به کشور عراق، شهر نجف اشرف

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات