سرمایه‌گذار فضاهای توسعه‌ای پارک را در موعد مقرر  ...

سرمایه‌گذار فضاهای توسعه‌ای پارک را در موعد مقرر ...

سرمایه‌گذار فضاهای توسعه‌ای پارک را در موعد مقرر تحویل دهد/ تداوم نظارت پیوسته معاونت خدمات‌شهری به بوستان‌های سطح شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمد حاجیان‌شهری در حاشیه بازدید از بوستان مینیاتوری مشهد با بیان اینکه این بازدید پس از دریافت برخی گزارش‌ها مبنی بر وجود مشکلاتی در فضای موجود پارک در برنامه قرار گرفت، اظهارکرد: به تازگی برنامه های توسعه‎ای برای این پارک از سوی سرمایه‌گذار به شهرداری ارائه شده و لذا قرار شد در این بازدید از طرح‌ها نیز بررسی شود.

وی افزود: درخصوص نگهداری فضاهای سبز بوستان تذکرات لازم به سرمایه‌گذار داده شد و پیمانکار جبرانی نیز در کنار سرمایه‌گذار در حال رسیدگی به امور است تا مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

حاجیان درخصوص فضاهای توسعه‌ای پیشنهاد شده از سوی سرمایه‌گذار نیز گفت: در این پیشنهاد طرح های مختلفی همچون ساخت سینما و فضاهای تفریحی وگذران اوقات فراغت پیش‌بینی شده که تمامی این فضاهای مازاد بر قراردادی که پیشتر منعقد شده باید با نظارت و تصویب شورای شهر و همچنین موافقت کمیته های مربوطه همچون ماده 5 باشد تا تمام حق و حقوقات شهر و شهروندان و شهرداری رعایت شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد با بیان اینکه گزارش های مالی سرمایه‌گذار بیانگر درآمد ناچیز از این مجموعه و استقبال کمرنگ شهروندان داشته است، گفت: به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم روزهای مشخصی در هفته، به انتخاب سرمایه‌گذار، شهروندان و مردم بتوانند رایگان از این پارک موضوعی بازدید کنند تا علاوه بر آشنایی با اقدامات و طرح‌های در دست اجرا، همدلی بیشتر آنها را جلب کنیم و سریعتر به اهداف عمرانی بوستان دست یابیم.

حاجیان با بیان اینکه موارد و تعهدات قید شده در قرارداد سرمایه‌گذار مبنی بر ایجاد فضاهای توسعه‌ای در بوستان مینیاتوری باید تا 2 سال آینده اجرایی شود، افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد باید نظارت کامل و پیوسته‎‌ای به این پارک و تمام پارک های سطح شهر که به سرمایه‌گذار واگذار شده، داشته باشد و شرایط رصد شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با نگاه حمایتی شورای پنجم شهر مشهد نسبت به سرمایه‌گذاران بتوان منافع برد-برد را برای مردم و آنها شاهد باشیم.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات