سرویس دهی سازمان حمل و نقل بار و مسافر با بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس به جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی

سرویس دهی سازمان حمل و نقل بار و مسافر با بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس به جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی

صبح امروز سرویس دهی به جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در قالب کاروان «جاماندگان حرم عشق» با بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان انجام شد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید 50bus.jpg



به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین شهردار کرمان در حاشیه‌ی مراسم پیاده روی اربعین حسینی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، بر ضرورت ترویج فضیلت پیاده روی اربعین تاکید کرد و گفت: در این راستا شهرداری کرمان برای همراهی و همکاری با این حرکت خودجوش و مردمی ، بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس را برای برگشت شرکت کنندگان در نظر گرفته است.

سید مهران عالم زاده با اشاره به اینکه اربعین حسینی نمادی از وحدت و اتحاد جهان اسلام در برابر دشمنان است، افزود : فراهم کردن زمینه‌ی حضور مردم در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی و ارائه خدمات به مردم در مسیر پیاده روی از اهداف این برنامه محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز با اشاره به اینکه هر ساله مراسم پیاده روی حرم تا حرم در روز اربعین در کرمان برگزار می شود، گفت: این ویژه برنامه امسال از حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد تا حرم امام زاده حسین جوپار برگزار می شود.
عبدالهادی طاهری به خبرنگار کرمان آنلاین گفت : به همین منظور بیش از 30 دستگاه اتوبوس سرویس دهی به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین در مسیر برگشت را انجام می‌دهند و همچنین ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز در طول مسیر رفت به شهروندانی که در حال پیاده روی هستند خدمات رسانی می کنند.
وی از استقبال خوب شهروندان از این ویژه برنامه،خبر داد.
مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات