رونق سرمایه‌گذاری شهری با ابلاغ شیوه‌نامه جدید و نگاهی متفاوت

رونق سرمایه‌گذاری شهری با ابلاغ شیوه‌نامه جدید و نگاهی متفاوت

به گزارش شهریار ، رضا جمالی با اشاره به این که تصویب شیوه نامه جدید سرمایه گذاری توسط شورا تسریع در امور سرمایه گذاری را در پی دارد، افزود: در شیوه نامه جدید اختیارات لازم به شهرداری و هیات عالی سرمایه گذاری داده شده است تا با رویکرد جذب سرمایه گذار و به دور از بروکراسی های مرسوم اداری برای حضور حداکثری و تاثیرگذار سرمایه گذاران در توسعه شهر تبریز، انجام گیرد.

جمالی ادامه داد: برای بخش های مختلف فرایند سرمایه گذاری و مشارکت در این شیوه نامه تدابیر لازم صورت پذیرفته و برخی خلاء های قانونی که در گذشته پیرامون تضامین و مسائلی همچون حل اختلافات وجود داشت، تماما پیش بینی و جز به جز لحاظ شده است.

او با اشاره به این که کاستی های موجود در شیوه نامه قبلی و در حوزه سرمایه گذاری وجود داشته است افزود: با آسیب شناسی و تجمیع نظرهای کارشناسی روی این شیوه نامه و نیاز شناسی حال و آینده و نیز وضعیت و شرایط اقتصادی کشور، شیوه نامه جدید به ثمر رسیده است و تمامی مراحل سرمایه گذاری و مشارکت به‌صورت متمرکز و به صورت پنجره واحد عمل خواهد شد.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: می توان از این شیوه نامه به عنوان نسل جدید شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت نام برد که توسط کارشناسان مدیریت سرمایه گذاری و سایر کارشناسان خبره در حوزه سرمایه گذاری شهری نگارش و توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب نهایی رسیده است.

جمالی افزود: شیوه نامه سرمایه گذاری که توسط شورای شهر تبریز تصویب شده است با تایید و ابلاغ فرمانداری تبریز از این پس لازم الاجرا بوده و فصل جدیدی در رونق سرمایه گذاری شهری را شاهد خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات