ایجاد میز خدمت موجب ارتقای پاسخگویی به شهروندان می شود

ایجاد میز خدمت موجب ارتقای پاسخگویی به شهروندان می شود

ایجاد میز خدمت موجب ارتقای پاسخگویی به شهروندان می شود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ایجاد میز خدمت، ارتقای پاسخگویی به شهروندان را دو چندان می کند، گفت: ایجاد میز خدمت با هدف ارتقای پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه کنندگان به منظور تسهیل در ارائه خدمت انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه به جهت ایفای مطلوب وظائف محوله، مهمترین مسئله میزان اعتمادی است که مردم باید به مجموعه شهرداری داشته باشند، افزود: شهرداریها در صف مقدم خدمت به مردم هستند و قطعا خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه خدمت صادقانه مدیران و کارکنان شهرداری باشد.
وی در ادامه، ابراز داشت: خدمت بی منت به مردم و حل مشکلات آنان باید به یک عادت و رفتار دائمی در مجموعه شهرداری تبدیل شود.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه فرصت خدمت کوتاه و گذراست ، اظهار داشت: بدون شک شهرداریها به جهت ارتباط مستقیم خدمات و وظائف محوله و امورات جاری و روزمره شهروندان همیشه در معرض قضاوت دائمی قرار دارند و مدیران و کارکنان می بایست با ارائه خدمات حداکثری جلب رضایتمندی مردم راسرلوحه کار خود قرار دهند.
احمدی با بیان اینکه راه اندازی میز خدمت در شهرداری، کلیه امورات مراجعین را پیگیری و از اتلاف وقت شهروندان خودداری می کند، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در راستای پیگیری مشکلات شهروندان از طریق میز خدمت، سامانه 137 و روابط عمومی، رضایت حداکثری شهروندان فهیم شاهرودی را کسب کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات