نصب سیم محافظ بین دکل های رودخانه منطقه مشراگه

نصب سیم محافظ بین دکل های رودخانه منطقه مشراگه

برای اولین بار بر روی خط (امیدیه 1- ولهد- مارون3 – مارون) در درون رودخانه جراحی در شهر مشراگه، سیم محافظ نصب گردید تا از قطعی خط و وقوع حادثه جلوگیری شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق این شرکت، گفت: این خط که از خطوط قدیمی شرکت است از زمان احداث فاقد سیم محافظ (شیلد وایر) بین دکل های درون رودخانه بوده و همین عامل باعث قطعی خط و بدون برق شدن پست های ولهد، مارون 3، بخشی از شهر های مشراگه، رامشیر و شرکت نفت و گاز می شد.
محمد سلبی بیان کرد: برای رفع این مشکل، امور بهره برداری ناحیه شرق با اجاره کردن قایق موتوری اقدام به نصب 700 متر شیلد وایر دوبل( جمعا 1400 متر) بر روی دکل های داخل رودخانه جراحی در قسمت مشراگه کرد.
وی با بیان اینکه این اقدام در مدت زمان 6 روز و بدون اعمال خاموشی انجام شده، تصریح کرد: هم زمان با نصب شیلد وایر، تعویض زنیجر مقره، رفع سیم لاشگی، نصب گوی هشدار دهنده، نصب دمپر و کرونا نیز انجام شده است.
مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: بالغ بر 500 متر جاده دسترسی نیز به دلیل فقدان جاده مواصلاتی به محل خط، نیز احداث شد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات