ارائه‌ی آموزش‌های آتش نشانی به 300 نفر از شهروندان در شهریورماه

ارائه‌ی آموزش‌های آتش نشانی به حدود 300 نفر از شهروندان در شهریورماه

بی احتیاطی همچنان درصد بالایی از دلایل وقوع حریق را به خود اختصاص داده است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آموزش آتش‌نشانی به حدود 300 نفر از شهروندان در شهریورماه امسال خبر داد.

علی عسکری در گفت‌وگو با کرمان آنلاین، با بیان اینکه آموزش شهروندان هر ماه در این سازمان انجام می‌شود، افزود: در شهریورماه امسال 299 نفر از شهروندان آموزش‌های ایمنی و اطفای حریق را فرا گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش می‌تواند نقش موثری در کاهش حوادث، تعداد تلفات و میزان خسارات داشته باشد.

عسکری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: همچنین در شهریورماه امسال 28 مورد بازدید ایمنی از منازل و مکان های مختلف ،78 مورد مشاور ایمنی و 51 مود صدور گواهینامه حریق توسط کارشناسان این سازمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده 138 مورد حریق در سطح شهر کرمان اطفا شد،گفت: متاسفانه هم چنان بی احتیاطی 49 مورد از علت حوادث آتش سوزی‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: بعد از آن، نشت گاز و اتصالی برق بیشترین علت های ثبت شده‌ی حریق بودند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان آماده آموزش به شهروندان متقاضی است، از شهروندان خواست برای شرکت در دوره های آموزشی به ایستگاه مرکزی این سازمان واقع در بولوار آزادگان مراجعه کنند.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات