گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی#

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در راستای اجرای مواد 53،52 و 54 آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با دستور کار استماع، بررسی اعلام نظر و تصویب گزارش عملکرد مالی و غیر مالی هیات مدیره سازمان در سال 97، استماع گزارش بازرسان سازمان و نیزنظرخواهی درمورد اعطای وام کم بهره به ناظرین  برگزار گردید.

این مراسم با حضور اعضای هیات مدیره ، نمایندگان اداره راه و شهرسازی و جمع کثیری از مهندسان عضو سازمان در محل سالن همایش های پتروشیمی تبریز برگزار شد.

مهندس علی طوماری ریاست سازمان در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از حضوراعضای سازمان در مجمع عمومی و تلاش های ارزشمند اعضای محترم هیات مدیره  دوره هفتم به تشریح عملکرد غیرمالی سازمان درسال 97 پرداخته و اظهارداشت: مهمترین هدفی که به دنبال آن بودیم روان سازی، چابک سازی و شفاف سازی هم در زمینه مالی و هم در زمینه  غیرمالی بود و امیدواریم دردوره هشتم نیز بتوانیم در همان راستا گامهای موثرتری برداریم. وی درادامه افزود: ارتقای دانش فنی و بروز نمودن اطلاعات اعضا از دیگر برنامه های سازمان بود که بابرگزاری سمینارها و همایشها و کلاسهای متعدد با بهره گیری از اساتید مجرب پیگیری گردید. ایشان افزودند: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در صورت  تصمیم گیری در این مجمع پرداخت وام های قرض الحسنه به اعضای دارای پروانه از محل سودهای حق الزحمه نظارت از اهداف و برنامه های سازمان می باشد.

در ادامه مهندس غلامحسین بابایی ، خزانه دار سازمان ضمن عرض خوش آمد گوئی و تشکر از اعضای محترم سازمان به ارائه صورت های مالی و عملکرد مالی سازمان در سال97 پرداخت .

ایشان در ابتدای گزارش از ویژگیهای عملکرد مالی سال  1397 و اقدامات انجام شده در جهت مدیریت هزینه ها پرداختند و بیان کردند که علیرغم افزایش شدید تورم، در بخش هزینه ها، کاهش چشمگیری در تمام فصول هزینه های سازمان بخصوص در فصل حق الجلسات، حق الزحمه ها و هزینه های جاری سازمان نسبت به بودجه مصوب 97 به عمل آمده و با توجه به افزایش در آمدها ، بخصوص در بخش خدمات مهندسی( به میزان 30 درصد )، نسبت به عملکرد بودجه مصوب 97 در کل باعث  افزایش 2 درصدی در آمدها گردیده است که این موضوع از نکات مثبت عملکرد مالی سال 97 می باشد.

مهندس بابایی در ادامه  با شفافیت کامل نسبت به ارائه ریز گزارشات مالی در بخش در آمدها و هزینه ها پرداخت و با استقبال حاضرین گزارش خود را به پایان رساندند، در ادامه و بعد از ارائه گزارش بازرسان قانونی سازمان در خصوص عملکرد مالی و غیر مالی هیات مدیره در سال 97 ، مطابق با دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی مخالفین  و موافقین  نسبت به طرح نظرات خود پرداختند که پس از رای گیری توسط هیات رئیسه مجمع، عملکرد مالی سال 97 با رای اکثریت قاطع اعضا به تصویب رسید. در ادامه مجمع و در راستای بند 8   دستور جلسه موضوع «اعطای وام قرض الحسنه به ناظرین برابر شرایط مصوب» مطرح و بعد از طرح و تبادل نظر اعضا  این موضوع نیز مورد تصویب حاضرین قرارگرفت.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات