بازدید از روند اجرای پروژه بهسازی معابر دو طرف مسیل شیرآباد زاهدان

عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشرفت 18 درصدی پروژه بهسازی معابر مسیل دو طرف شیرآباد زاهدان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ظهر امروز مورخ 28/7/98 یار محمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی،  اکبری مدیر کل راه و شهرسازی، صادقی شهردار منطقه 4 زاهدان،  مهدیارمعاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان از روند اجرای پروژه بهسازی معابر دو طرف مسیل شیرآباد زاهدان بازدید کردند.

عطاء اله  اکبری در حاشیه این بازید گفت: تقریباً 45 روز پیش با حضورپژمان مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، علیزاده  معاون وزیر، استاندار، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی  و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی پروژه بهسازی معابر دو طرف مسیل شیرآباد آغاز شد که  در این مدت 800 متر طول در راستای قرار داد در یک طرف مسیل  خاکبرداری و نخاله های موجود ساختمانی برداشت و حمل گردیده  و  همچنین تحکیم بستر مراحل زیر سازی جهت جدول گذاری و آسفالت  انجام گرفته است و جداول بتنی در دست تولید و به محل کارگاه حمل می شود و در مجموع این پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی ادامه داد: این پروژه بطول 1320 متر و 26400 متر مربع سطع معابر با اعتبار 42 میلیارد ریال در حال انجام است .

یار محمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از این بازدید بررسی مشکلات و نارسائی های موجود از جمله معارضین  املاک و مساکن موجود در مسیر این پروژه و رفع آنها  با هماهنگی های لازم با سازمان ها و ادارات مرتبط تا ان شاء ا.. کار این پروژه بدون وقفه انجام گیرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات