هرکسی در هر جایگاهی باید به اصفهان عشق بورزد

هرکسی در هر جایگاهی باید به اصفهان عشق بورزد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور نود و نهمین نشست علنی شورا، اظهار کرد: ایام اربعین حسینی را تسلیت می‌گویم و از زحمات همه دست اندرکاران در برگزاری این آیین قدردانی می‌کنم.
وی افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که باید فضای کشور به سمت این انتخابات مهم هدایت شود تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.لازمه حضور، ایجاد امید در رای دهندگان و رای گیرندگان است.گروه‌های سیاسی و احزاب در ایجاد شور و نشاط انتخابات تاثیر به سزایی دارند و باید نیروهای سیاسی موثر را برای حضور معرفی کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت شهری هم به دور از هرگونه جهت گیری سیاسی مساعدت لازم را خواهد داشت، ادامه داد: لازمه حضور حداکثری پرهیز از سختگیری های بلاوجه و سلیقه ای است.توجه به حقوق آحاد جامعه لازم و ضروری است. اگر به دنبال پیروزی نظام هستیم باید شرایط را برای حضور پر نشاط همه مردم آماده کنیم. اگر به حزب خویش فقط فکر می‌کنیم حضور حداقلی مردم را شاهد خواهیم بود.
نصر اصفهانی با بیان اینکه جهان شهر اصفهان متعلق به همه مردم ایران و جهان است، تاکید کرد: هرکسی در هر جایگاهی باید به اصفهان عشق بورزد و باید تلاش کند این نگین انگشتری جمهوری اسلامی ایران بدرخشد که در این میان نقش شهروندان و مدیران یک نقش بی بدیل و کم نظیر است.  دولتمردان و نمایندگان مجلس هم باید توجه ویژه ای به اصفهان داشته باشند. غفلت امروز از اصفهان می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری برای کل کشور به دنبال داشته باشد.
وی گفت: اصفهان باید با سرعت روی ریل پیشرفت حرکت کند و نمایندگان مجلس باید به این مهم توجه داشته باشند و حق این شهر را ادا کنند.نقش نمایندگان مجلس در جلسات به ویژه در کمیسیون تلفیق مجلس نقش به سزایی است و امیدواریم همه نمایندگان مجلس در استان اصفهان با وحدت و همدلی مطالبات اصفهان را مدنظر قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته شهردار اصفهان گزارشی را از اقدامات سال پیش مطرح کردند که روز گذشته این عملکرد را بیشتر بررسی کردیم و اگر منصفانه نگاه کنیم شاهد اقدامات نو و خلاقانه‌ای در کنار کارهای روزمره بودیم و درخواست داریم نسبت به اطلاع رسانی این اتفاقات به مردم توجه بیشتری داشته باشیم. از همه کارکنان شهرداری، کارگران، پیمانکاران، مدیران و اعضای شورای شهر به دلیل تسهیل امور برای درخشش فعالیت‌های شهرداری قدردانی می‌کنم.
نصر اصفهانی ادامه داد: با برودت هوا زمانی که مردم برای تفریح و تفرج در #ناژوان یا مناطق این‌چنینی حضور می‌یابند مبادرت به روشن کردن آتش می کنند که همه ساله ساکنان اطراف این منطقه از فضای ایجاد شده انتقاد دارند و در این شرایط از مدیریت ناژوان درخواست داریم نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت پذیرد که کمتر شاهد این رفتارها باشیم.
وی اضافه کرد: در خصوص اقدامات رفاهی برای کارکنان گزارشی را در معاونت برنامه ریزی ارایه کردند که اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از معاونت برنامه ریزی و مالی و اقتصادی شهرداری در این زمینه قدردانی می‌کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که کمک‌هایی برای ایجاد انگیزه بیشتر صورت گیرد و در بودجه سال ۹۹ هم به این مهم توجه شود.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات