برای حل و فصل مسائل سازه ای و رسیدن به چشم انداز بهره برداری مطلوب...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, مشاورین مدیرعامل, معاونین و مجریان طرح‌های عمرانی برگزار گردید بر حل و فصل مشکلات و اختلاف نظرهای حاکم بر تأخیر یا تطویل به بهره‌برداری رسیدن طرحها تاکید گردید.

در این جلسه درویشی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات فراوان مجریان طرح ها و معاونین مرتبط, به ویژه معاونتهای طرح و توسعه, مالی و پشتیبانی و ذیحسابی, عدم تصمیم گیری های به موقع را عاملی برای ایجاد هزینه‌های اضافی برای شرکت دانست و خاطرنشان ساخت مدیریت به موقع مشکلات و رفع اختلاف نظرات فنی در طرح های اجرایی می تواند با تشریک مساعی فنی و خرد جمعی فراهم گردد و مانع از تطویل طرح‌های عمرانی شود. درویشی حل و فصل مشکلات بین معاونت طرح و توسعه و حفاظت و بهره‌برداری برای گذار طرح های اجرایی به بهره برداری را مرهون اجماع نظرات کارشناسی و مدیریت مسائل و مشکلات دانست و آن را عاملی جدی برای پاسخگویی شفاف و مستند به مراجع بالادستی و نظارتی ذکر کرد.

درویشی با اشاره به اهمیت ساماندهی فعالیت های باقیمانده در طرح‌های عمرانی, گفتمان کارشناسی را بهترین رویکرد برای به حداقل رساندن عدم انطباق ها و مشکلات اجرایی و مالی ذکر کرد و بیان داشت موضع انفعالی در مواجه با تصمیم گیری ها و به ویژه مسائلی که بار حقوقی و مالی دارند شایسته سیستم نبوده و باید جدیت در کار جایگزین حس انفعال گردد.  وی خاطرنشان ساخت باید برای حل مسائل و مشکلات اجرایی و سازه ای تا رسیدن به چشم‌انداز بهره برداری پویا و مطلوب از این طرح ها, یک رویکرد مشترک اتخاذ گردد. رویکردی که هم فنی باشد هم قانونی و هم کار را تسریع کند. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به این که پاره ای مشکلات به وجود آمده در طول سنوات طولانی اجرای طرح ها بوده و ناشی از حجم بالای کار در مقاطع زمانی خاص بوده و تعمدی در کار نبوده است, اعتماد به مجریان طرح ها و سلامت و شفافیت مالی در شرکت را بسیار بالا خواند و از همه مجریان طرح‌های عمرانی و معاونت های ذیربط خواست تا با اهتمام بیشتر به رفع مشکلات و برداشتن موانع برای خاتمه طرح‌ها اقدام نمایند.

در ادامه نشست, معاونین منابع انسانی, مالی و پشتیبانی, حفاظت و بهره برداری, طرح و توسعه و مدیر حراست نظرات مبسوط خود را بیان داشتند. مجریان طرح های عمرانی نیز با اشاره به مشکلات موجود,  جلسات کارشناسی را سودمند تلقی کرده و خواستار استمرار حل مسائل و مشکلات مانع از به بهره برداری رسیدن طرح‌های عمرانی شدند در اینگونه جلسات و نشستها شدند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات