جلسه کارگروه راه و شهرسازی ذیل شورای پدافند غیر عامل استان با هدف جانمایی نقاط اسکان اضطراری برگزار ...

جلسه کارگروه راه و شهرسازی ذیل شورای پدافند غیر عامل استان با هدف جانمایی نقاط اسکان اضطراری برگزار ...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی رامبد پاکروح مقدم بیان کرد : این جلسه با حضور کلیه اعضای این کارگروه در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

وی افزود: دستور کار این جلسه شامل بررسی و تصویب چک لیست پدافند غیرعامل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، بررسی و تعیین نقاط اسکان اضطراری و بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبل بود.

پاکروح مقدم عنوان کرد: با توجه به لرزه خیز بودن استان خراسان شمالی و همچنین تهدید در خصوص داشتن مخاطرات طبیعی زیاد این استان ، جانمایی نقاط اسکان اضطراری باید در اولویت باشد و همه دستگاههای عضو ، مطالعات خود را در این زمینه انجام دهند و در پایان با تجمیع این مطالعات مشترک ، یک نقشه کامل برای این موضوع تهیه نماییم.

وی در ادامه در خصوص بررسی و تصویب چک لیست پدافند غیرعامل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: بی شک استفاده از چک لیست ملاحظات پدافند غیرعامل توسط مهندسان شهرساز کاهش مشکلات شهروندان در بحران را به دنبال داشته و سلامت جان مردم را در خطرات حفظ خواهد کرد .

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل راه و شهرسازی اظهار داشت : در جلسه مذکور نمایندگان دستگاههای عضو کارگروه با بیان نقطه نظرات و دیدگاههای  خود بر تعامل هر چه بیشتر اعضاء تاکید داشتند .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات