ارزشمندی سرمایه های انسانی در شهرداری اصفهان دارای اهمیت بسیار زیادی است

ارزشمندی سرمایه های انسانی در شهرداری اصفهان دارای اهمیت بسیار زیادی است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام مدیران از جمله مدیریت شهری باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند که ارزشمندی سرمایه های انسانی در شهرداری اصفهان دارای اهمیت بسیار زیادی است.مدیریت مناسب در حوزه کارکنان، منافع زیادی را در شهرداری کلان شهر اصفهان ایجاد می کند.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امیراحمد زندآور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: چشم بر هم زدیم و اربعین حسینی رسید. چهل روز عاشقانه را عارفانه گذراندیم و دل در گرو یار، هم‌صدا شدیم با قافله سالار کاروان اسرای کربلا. به ناله های رقیه و سکینه گوش فرا دادیم و به ندای «ما رایت الا جمیلا». و به راستی که چه بود آن همه رخداد، اگر زیبایی نبود؟!
وی افزود: ۴۰روز از مقابله‌ ظلم و کفرستیزی و نجات اسلام راستین که رسول اعظم (ص) پس از ۲۳ سال خون دل خوردن رواج داده بود و اسلامی که بنی‌امیه مروج آن بودند می‌گذرد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این فداکاری امام حسین(ع) بود که دین را زنده کرد و نقش او در زنده نگه‌ داشتن دین اسلام مهم و حایز اهمیت است، گرامیداشت روز عاشورا و اربعین در حقیقت زنده نگهداشتن دین اسلام و مبارزه با دشمنان دین است. چهل روز از واقعه‌ای می‌گذشت که در آن عصاره‌ تعالی فضایل، یعنی فرزند زهرا(س) در مصاف با پلیدترین انسان روزگار قرار گرفت. حسین(ع) از سفره‌ شهادت بهترین توشه را دربرگرفت و فرزند معاویه با ننگی عمیق هم‌ آغوش‌ گردید. حادثه تلخ بود اما میوه‌ شیرین نهالی که کاشته شد تا همیشه‌ تاریخ، در بازار زمان گران‌ بهاست. مبارزه‌ معروف با منکر، عدل با ظلم و پاکی با ناپاکی.
زندآور تصریح کرد: تمام مدیران از جمله مدیریت شهری باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند که ارزشمندی سرمایه های انسانی در شهرداری اصفهان دارای اهمیت بسیار زیادی است.مدیریت مناسب در حوزه کارکنان، منافع زیادی را در شهرداری کلان شهر اصفهان ایجاد می کند که از آن جمله می‌توان به ایجاد تعهد در پرسنل اشاره کرد. یکی از راه‌هایی که باعث می شود سرمایه انسانی از قابلیت های خود برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کند تعهد سازمانی است که کارکنان را نسبت به سازمان و انجام کار متعهد می‌کند.
وی تاکید کرد: یک مدیر خوب باید در بخشندگی، مهربانی، فروتنی و دل رحمی بی همتا باشد و درب اتاق او همیشه بر روی کارکنان باز بماند؛ فرقی نکند که برای یک مطلب کاری به او مراجعه کنند یا برای کار شخصی، در هر شرایطی کارکنان هنگام ترک دفتر مدیر باید احساس کنند که کاملا درک شده اند. فقدان احترام در لایه‌های زیرین سازمان هزینه ایجاد می‌کند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تقریبا همه کسانی که در محیط کار مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرند یا احساس می‌کنند به آنها به حرمتی شده است از خود واکنش منفی نشان می‌دهند و خلاقیت آنها کاهش می‌یابد و بسیاری از آنها از روی عمد کمتر کار می‌کنند.
زندآور اضافه کرد: متاسفانه گاهی در برخی از سازمان ها، مناطق و ادارات شهرداری اصفهان اخباری از برخوردهای متکبرانه و خارج از دایره ادب از سوی مدیران شنیده شده است که به هیچ عنوان مورد تایید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نمی‌باشد و باید از طریق شهردار محترم اصفهان پیگیری شود.
وی افزود: بنده معتقدم هیچ عاملی به اندازه‌ احترام گذاشتن به کارمندان در رفتار آنها تاثیر ندارد و معدود مدیرانی که گاه به این نکته توجه نمی کنند باید بدانند که یک مدیر تنها با کسب احترام زیردستان می‌تواند قدرت و نفوذ بدست آورد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تذکری هم به اداره حقوقی شهرداری اصفهان داشتم که تعداد زیادی پرونده حدود یک سال است در این اداره باقی مانده و این اتفاق باعث کندی کار در بدنه شهرداری و مناطق شده است. از شهردار محترم تقاضامندم دستور دهند تا با توجه و سرعت بیشتر این پرونده ها بررسی شود.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات