بی عدالتی یکی از مهم ترین عوامل کاهش انگیزه است

بی عدالتی یکی از مهم ترین عوامل کاهش انگیزه است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان در صحن علنی شورای شهر اظهار کرد: دو هفته پیش در زمینه عدالت در پرداخت ها و رفاهیات در شهرداری تقاضای جدی از شهرداری داشتم تا با تحقیق و بررسی دقیق پرداخت ها و زمینه های آن به رفع نگرانی کارکنان و کارشناسان خدوم شهرداری و سازمان های وابسته مبادرت ورزند چرا که این مهم امید و انگیزه آنها را هدف قرار داده است.
وی افزود: منابع انسانی موضوع بسیار مهمی است که نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: عدالت در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اصفهان بیش از گذشته باید مورد توجه باشد تا شاهد پیشرفت و توسعه بهتر در فضای شهری باشیم.
شریعتی نیا اضافه کرد: بی عدالتی یکی از مهم ترین عوامل کاهش انگیزه است و می تواند راندمان و بهره وری را به صفر رسانده و حتی موجب بروز خسارت بر سازمان مربوطه شود.
وی تاکید کرد: لذا مقتضی است شهردار محترم در اسرع وقت عدالت در پرداخت ها برای همه مدیران، کارکنان، کارشناسان مدیریت شهری اعم از نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی را با شفافیت تمام اعمال نمایند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این نوع شفافیت کاملا عادلانه و منطقی و موجب ایجاد اعتماد و انگیزه لازم در بین بدنه شهرداری خواهد بود، اضافه کرد: باید توجه داشت که رفاهیات شهرداری باید در اختیار همه کارکنان این سازمان شامل مدیران، کارشناسان، کارکنان، کارگران و نیروهای شرکتی و حتی رانندگان استیجاری قرار گیرد.
شریعتی نیا خاطرنشان کرد: اجرای عدالت در همه بخش‌ها کار سختی است اما نتایج آن را در روند اجرای پروژه‌ها و پیشرفت و توسعه فضای شهری شاهد خواهیم بود.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات