همه مناطق ارزیابی صحیحی از وضعیت مناسب سازی شهر برای نابینایان ارائه کنند

همه مناطق ارزیابی صحیحی از وضعیت مناسب سازی شهر برای نابینایان ارائه کنند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، کوروش محمدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکری اظهار کرد:  در ارتباط با مناسب سازی برای نابینایان که جلساتی برگزار شد اما متاسفانه در خیلی از مناطق مناسب سازی لازم انجام نشده، حتی در ایستگاه های اتوبوس بعضی از نابینایان با موانعی مواجه هستند و بسیاری آسیب دیدند.
وی افزود: از شهردار محترم می خواهم دستور دهند همه مناطق، ارزیابی صحیحی از وضعیت مناسب سازی داشته باشند و میزان آن، تعداد موانع و مشکلات را اعلام کنند.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: تذکر دوم درباره شرکت مترو و سازمان قطار شهری اصفهان است که شنیده شده یکی از شرکت های حفاظت فیزیکی هفت سال است بدون هیچ تشریفاتی قرارداد می‌نویسد و امور مربوطه به آن واگذار می‌شود!
محمدی اضافه کرد: با توجه به تعدد شرکت های حفاظت فیزیکی در سطح شهر این موضوع می‌تواند شائبه رانت و یا فسادی را ایجاد کند که خواهش می‌کنم شهردار محترم سریعا با این موضوع برخورد و عوامل خاطی حتما مجازات شوند.
وی خاطرنشان کرد: اصفهان کلانشهری نیست که در آن قحط الرجال باشد و فقط یک شرکت حفاظت فیزیکی در آن فعال باشد و هفت سال قراردادش را تمدید کنند. این در حالیست که شرایط خاصی در قراردادها و فراخوان ها و مناقصه ها وجود دارد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات