بازدید های ایمنی آتش نشانی از مراحل برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب  ...

بازدید های ایمنی آتش نشانی از مراحل برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب ...

بازدید های ایمنی آتش نشانی از مراحل برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب ها در حومه شهر مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انجام بازدیدهای ایمنی و پیشگیرانه آتش نشانان داوطلب از مراحل برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی و اسکان زائران در حومه شهر مشهد مقدس در آستانه دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی با بیان این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن به دهه آخر صفر و حضور کاروان های پیاده در جاده های منتهی به مشهد الرضا(ع) ، تیم های عملیاتی ایستگاه‌ها و کارشناسان اداره پیشگیری، آموزش و نظارت آتش نشانی مشهد از مراحل برپایی و اسکان زائران پیاده در موکب ها و ایستگاه های صلواتی در جاده قدیم مشهد به نیشابور و مشهد به گلبهار بازدید و سطح ایمنی این اماکن را مورد ارزیابی قرار می دهند.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته با جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده ۲۰ نفر از بانوان آتش نشان داوطلب نیز از مکان های استقرار زائران پیاده در حومه شهر مشهد بازدید و نکات ایمنی را به آنان ارائه می دهند.
عزیزی خاطرنشان کرد: هدف از انجام این بازدیدها ارتقاء سطح ایمنی این موکب ها و ایستگاه های صلواتی است و آتش نشانان و کارشناسان آتش نشانی توصیه های ایمنی لازم را به متصدیان این اماکن اعلام می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات