72 خانوار روستای "یارفی" شهرستان قزوین از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

72 خانوار روستای "یارفی" شهرستان قزوین از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه تامین آب آشامیدنی روستای یارفی گفت: روند آبرسانی به روستاهای استان به شکل مطلوبی پیش می‌رود و لازم است که مردم نیز با حفاظت از تاسیسات ایجاد شده، دولت را در این زمینه همراهی کنند.
همچنین محمد شفیعی، فرماندار شهرستان قزوین نیز به مسئله کمبود آب اشاره کرد و از مردم خواست تا با مدیریت مصرف و سازگاری، به حفظ منابع کمک کرده و آیندگان را از این منابع بهره‌مند نمایند.
در ابتدای این مراسم نیز مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان قزوین ضمن ارائه گزارشی از اجرای پروژه تامین آب آشامیدنی روستای یارفی گفت: برای اجرای این پروژه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
بهروز نقدی بازنشین ادامه داد: این پروژه شامل یک مخزن 50 مترمکعبی زمینی، یک ایستگاه پمپاژ، یک مخزن 150 مترمکعبی کامپوزیتی و 800 متر خط انتقال است.
وی در پایان بر نقش آبرسانی به روستاها در توسعه آنها اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند توسعه زیربنایی در روستاهای منطقه الموت، موجب گسترش گردشگری و مهاجرت از شهر به روستا شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات