معرفی راه های ارتباطی شهروندان با شهرداری تبریز در غرفه پایگاه خبری شهریار

معرفی راه های ارتباطی شهروندان با شهرداری تبریز در غرفه پایگاه خبری شهریار

به گزارش شهریار ، سعید حاجی زاده در حاشیه حضور در غرفه پایگاه خبری شهریار در دهمین نمایشگاه مطبوعات، رسانه ها و خبرگزاری های آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز به عنوان متولی مدیریت شهری همواره از ظرفیت های مختلف برای امر اطلاع رسانی به شهروندان استفاده می کند و غرفه پایگاه خبری شهریار به همین منظور برپا شده است.

او ادامه داد: پایگاه خبری شهریار از ۱۵سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و علاوه بر پوشش اخبار و عملکرد سازمان ها و مناطق شهرداری تبریز  تلاش دارد تا راه ارتباطی با شهروندان باشد.

حاجی زاده افزود: استفاده از فرصت فضای مجازی یکی دیگر از رویکردهای ما در خصوص گسترش راههای ارتباطی با شهروندان است. پایگاه خبری شهریار در صفحات اینستاگرام و کانال تلگرامی نیز فعال است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ابراز داشت: هفته نامه تبریزیم یکی دیگر از رسانه های شهرداری است که مجموعه اقدامات مدیریت شهری در آن منعکس می شود و در مناسبت های مختلف سال نیز ویژه نامه های متناسب با این ایام چاپ و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

او با بیان اینکه پورتال شهرداری تبریز به نشانی Tabriz.ir یکی دیگر از رسانه های  ما است، گفت: در این پورتال ظرفیت های مختلف شهر تبریز اعم از گردشگری، صنعتی، اقتصادی و صنایع دستی معرفی می شوند.

حاجی زاده ادامه داد: در غرفه شهریار تلاش داریم راه های ارتباطی مردم با شهرداری تبریز را اطلاع رسانی و معرفی کنیم.

او از توزیع کتب آموزش شهروندی توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در این نمایشگاه خبر داد و  افزود: به دستور شهردار تبریز ۲۶ عنوان کتاب آموزش شهروندی تدوین و چاپ شده و در این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار شهروندان و دانش آموزان قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات