«شهریارنیوز» ظرفیت تبدیل به خبرگزاری را دارد

«شهریارنیوز» ظرفیت تبدیل به خبرگزاری را دارد

به گزارش شهریار، سعید بشیریان عصر امروز در بازدید از غرفه شهریار با اعلام این خبر اظهار داشت: شهریار نیوز با مدیریتی جدید توانسته به یکی از رسانه های تاثیرگذار شهر تبدیل شود و کیفیت و حجم انبوه تولید محتوای آن گواهی بر این مدعاست.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز با قدردانی از عملکرد مدیریت امور ارتباطات شهرداری تبریز افزود:‌ در سال های اخیر با توسعه همه جانبه قطارشهری، ‌ شاهد کم نظیرترین پوشش خبری اتفاقات مترو تبریز در شهریار نیوز و رسانه های اجتماعی آن بوده ایم و ماحصل این اقدامات رضایتمندی عمومی شهروندان از مترو است.

بشیریان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقع ادامه داد: در مقاطع مختلف زمانی پایگاه خبری شهریار توانسته در اسرع وقت شهروندان تبریزی را در جریان جزئیات تغییر ساعات حرکت قطارها قرار دهد و از اتلاف وقت مسافران جلوگیری نماید.

این مقام ارشد مسئول در مترو تبریز خاطرنشان کرد :‌ شهریار هم اکنون یکی از رسانه های مرجع منطقه بوده و با عملکردی حرفه ای و تولید بیشترین اخبار و گزارشات قابلیت تبدیل شدن به یک خبرگزاری تاثیرگذار در منطقه را داراست.

بشیریان در پایان ضمن تقدیر از همه رسانه ها، برنامه ریزی برای نخستین جشنواره رسانه و شهر را گامی ارزشمند در راستای توانمند سازی و ایجاد رقابت رسانه ای برای کهن شهر تبریز دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات