مسابقه همگانی دوگانه پدر و پسر در تبریز برگزار می‌شود

مسابقه همگانی دوگانه پدر و پسر در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش شهریار ، به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش، مسابقه همگانی دوگانه پدر و پسر با همکاری معاونت ورزشی این سازمان، هیئت ورزش سه گانه آذربایجان شرقی و مجتمع آموزشی فن‌آوران تبریز برگزار می‌شود.

طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، این مسابقه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۳ آبان ماه در خیابان دوکمال (پشت مجتمع لاله پارک) و در دو بخش دو و میدانی و دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد.

در این مسابقه که به منظور توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی‌شده، ۴ رده سنی زیر ۸ سال، ۸ و ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳- ۱۴ سال نیز به عنوان شرایط سنی فرزندان شرکت‌کننده در این مسابقه اعلام شده است.

برای شرکت در این مسابقه به همراه داشتن بیمه ورزشی (سه‌گانه)، لباس و لوازم ایمنی ورزشی به همراه دوچرخه ضروری بوده و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌های ۰۹۱۴۴۱۰۷۰۴۱ (رنجکش) و ۰۹۱۴۲۳۶۳۹۱۴ (گل محمدی) تماس حاصل فرمایند. ثبت‌نام نهایی نیز از ساعت ۹ تا ۱۰ روز جمعه در محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود.

گفتنی است در پایان مسابقه از گروه‌های برتر هر رده سنی تجلیل شده و هدایایی نیز به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات